Закрити
сучасний етноодяг від Gaptuvalnya
Мода

Легендарний мюзикл «Гуцулка Ксеня» отримав новий стиль: сучасний етноодяг від Gaptuvalnya

Бренд та команда театру створили 34 сценічні костюми із понад 100 різних елементів для героїв мюзиклу.

Поділись:

27 серпня Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка відкрив театральний сезон оновленим мюзиклом «Гуцулка Ксеня». Спеціально до цього дня, етнобренд «Gaptuvalnya» та команда театру створили 34 сценічні костюми із понад 100 різних елементів для героїв мюзиклу.

В межах показу гості долучилися до збору на дрони Mavic 3T для 80-ї бригади ДШВ. А також могли придбати на аукціоні сорочку головних героїв, екскурсію театром і запрошення на виставу «Гуцулка Ксеня».

актори мюзиклу «Гуцулка Ксеня»

Ідея колаборації — підсвітити ідею живої культури

 

Так прикарпатські бренди хотіли підсвітити ідею живої культури — вміння доносити традиції сучасною мовою й  ставати ближчими до глядачів.

Мюзикл «Гуцулка Ксеня» від Франківського драмтеатру став культовим завдяки синергії команди режисера Ростислава Держипільського. А також головного диригента Богдана Ткачука, хореографа Дмитра Леки та духу легендарного Ярослава Барнича. Це історія, що на основі глибоких традицій переродилася в сучасну легенду.

Команда Gaptuvalnya в свою чергу працює зі сталими матеріалами. А також переплітає традиційні орнаменти в сучасних силуетах й багато років підтримує українську культурну спільноту новими ініціативами.

етноодяг від Gaptuvalnya

Мистецтво, що близьке кожному

 

«Сучасна культура живе там, де традиції поєднуються з інноваціями, а мистецтво стає близьким кожному. Я щиро вдячна бренду Gaptuvalnya за те, що вони, працюючи з костюмами, бережуть і переосмислюють нашу спадщину, роблячи її зрозумілою та привабливою для сучасного глядача. Особливо приємно, що бренд став переможцем грантової програми «СТВОРЮЙ!», що дозволило масштабувати виробництво та зробити українську культуру ще доступнішою для широкої аудиторії. Співпраця театру та локального бренду — це приклад того, як творчість, відповідальність і відданість мистецтву створюють живу, актуальну культуру, яка надихає, об’єднує та розвиває наше суспільство», — підкреслює т.в.о. міністерки культури Тетяна Бережна.

мюзикл «Гуцулка Ксеня»

«Для мене оновлена «Гуцулка Ксеня» — омріяна й сакральна подія, бо саме цей, на перший погляд, гумористичний мюзикл щоразу дає відповіді на актуальні внутрішні запити. Нашою співпрацею ми поєднали різні джерела культури: театр, моду, народне прикладне мистецтво, кожне з яких тримає українську ідентичність.

Впродовж десятиліть її намагаються стерти, тож варто не просто зберігати раритети в музеях, а творити нові віхи — сучасні, живі, впізнавані. Для такої мети маємо достатньо сильних, самодостатніх українських брендів, що здатні підтримувати мистецькі ініціативи й саме так відроджувати меценатство — глибоку українську традицію, що свого часу сформувала обличчя нашої культури», — наголосила засновниця бренду Наталія Гергелюк.

мюзикл «Гуцулка Ксеня»

Івано-Франківський національний академічний драматичний театр імені Івана Франка

Фото: Богдан Савлюк

Слідкуйте за новинами в
Євгенія Власенко
Євгенія Власенко
Редактор Marie Claire Ukraine
Досвідчена журналістка, редакторка. У медіа з 2016 року. Спеціалізуюся на темах моди, бʼюті, культури.
Поділись:

Також читайте