
Антидот 2.0: бренд KATRIA перезапускає колекцію-бестселер
Та додає до лінійки дві нові прикраси — зі словом «мрія» та підвіс з каменем з гірського кришталю, з можливістю нанесення індивідуального напису — близького та зрозумілого лише тобі.
KATRIA знову повертає нас до своєї найінтимнішої історії — «Антидот». Колекція, яка одного разу вже стала культом, відтепер оживає у новому прочитанні.
Прикраси у вигляді пігулки — це відповідь бренду на виклики, що постають перед суспільством, метафорична протидія відчаю, страху, емоційній втомі. Підвіси нагадують, що кожен може бути антидотом до труднощів, обираючи змінити світ на краще. «Антидот» — своєрідний сучасний оберіг, що нагадує про силу та опору.
До «Антидотів» сили, волі, добра, любові й надії тепер додається «Мрія» з аметистом — прикраса, що звучить як ніжне прохання не зраджувати собі та вірити у прекрасне.

Про нову колекцію
Центр нової колекції — прикраса з прозорого гірського кришталю з можливістю кастомізації. У цьому підвісі, за бажанням, бренд для кожного покупця зможе закарбувати власний сенс: ім’я чи слово, важливе тільки для вас. «Cлово», що стане антидотом до особистих негараздів, слово, що лікує, адже викарбувано на символічній пігулці.

Кампейн — це тепла, вразлива, жива, справжня шкіра, що стає полотном для оберегів-антидотів. Ці фото нагадують: світ тримається на дуже простих та інтимних сенсах.

«У цих двох прикрасах ми зібрали найкрихкіше й найважливіше: право мріяти й право називати свої сенси вголос», — стверджує команда.



Про бренд KATRIA
Бренд KATRIA – це ювелірна майстерня доньки та мами, творчий тандем двох жінок, різних за віком, стилем, світосприйняттям таисмаками, але обʼєднані спільними цінностями та вмінням слухати та підтримувати одна одну.
Фото: надані пресслужбою
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші