
Ніна Акімова, дизайнерка NINAMI про філософію бренду та модну індустрію
Українська дизайнерка Ніна Акімова, засновниця бренду NINAMI, вже понад 15 років створює взуття, що поєднує естетику, комфорт і ручну роботу. Її колекції були представлені на міжнародних виставках, показах Fashion TV та отримали визнання у світі. За свій внесок у розвиток індустрії Ніна удостоїлась ордена королеви Анни та премії Brand Roku 2025 від Blogger Awards.
Українська дизайнерка Ніна Акімова, засновниця бренду NINAMI, вже понад 15 років створює взуття, що поєднує естетику, комфорт і ручну роботу. Її колекції були представлені на міжнародних виставках, показах Fashion TV та отримали визнання у світі. За свій внесок у розвиток індустрії Ніна удостоїлась ордена королеви Анни та премії Brand Roku 2025 від Blogger Awards.

Ніно, розкажіть, як починався ваш шлях у моді?
Я почала свій бізнес з нуля ще 2009 року. Спершу це були невеликі продажі взуття, але поступово я прийшла до ідеї власного бренду. У 2017 році з’явився NINAMI — бренд дизайнерського взуття з натуральної шкіри, виготовленого вручну. Для мене було важливо створювати взуття, яке наголошує індивідуальність жінки, але водночас зручне й продумане до деталей.

У чому філософія бренду?
У центрі бренду — жінка та її сила. Кожна пара створюється так, щоб дарувати не лише красу, а й упевненість. Я не женуся за словом «ексклюзивність», для мене важливіше поняття «дизайнерське взуття» — це стиль, комфорт і якість, у яких відображається характер.

Ваш бренд уже представлений у США. Що для вас означає вихід на міжнародний ринок?
Для мене це не лише бізнес, а й можливість показати світові українську культуру та майстерність. Зараз ми також готуємо відкриття шоуруму в Маямі, і це стане наступним кроком у розвитку.

Який внесок, на вашу думку, робить NINAMI в індустрію моди?
Ми поєднуємо традиції ручної роботи з сучасними трендами. Кожна пара створюється на українському виробництві — це нові робочі місця, розвиток ремесла та просування іміджу України як країни із сильною модною індустрією.

Які у вас плани на майбутнє?
Хочу розвивати бренд далі у США та Європі, представляти колекції на нових виставках, розширювати команду й надихати жінок на сміливість і стиль. Для мене важливо, щоб взуття нашого бренду стало частиною історії сучасної моди. Бренд активно розвиває міжнародні продажі: замовлення відправляються по всій Європі та в різні куточки світу. Сьогодні понад 40% усіх клієнтів складають міжнародні покупці, і ця цифра постійно зростає. Попит на дизайнерське українське взуття демонструє, що жінки в усьому світі цінують не лише якість, а й автентичність. Місія NINAMI полягає у тому, щоб довести: українське взуття здатне конкурувати з італійськими та французькими марками, пропонуючи преміальний рівень, стиль і комфорт.
АВТОРКА: Анна ДЖМЕЛИК
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші