
NORBA долучається до кампанії жовтня з підвищення обізнаності про рак молочної залози
У жовтні бренд NORBA підтримує глобальну ініціативу, присвячену підвищенню обізнаності про рак молочної залози. Мета кампанії, нагадати про важливість регулярної профілактики та обстежень.
За даними ВООЗ, рак молочної залози є найпоширенішим онкологічним захворюванням серед жінок у світі. Раннє виявлення значно підвищує шанси на ефективне лікування. Один із базових кроків — щорічне ультразвукове дослідження.
Протягом жовтня спільнота NORBA зможе отримати знижку 50% на УЗД молочних залоз у партнерському медичному закладі. Пропозиція діятиме до 15 листопада.
До ініціативи також долучилася художниця Ольга Чикало. Вона створила графічну роботу спеціально для кампанії — зображення жіночої фігури, виконане у рожевій гамі. Ілюстрація використовується в матеріалах проєкту як візуальний символ підтримки.
Під час жовтня кожна онлайн-покупка на сайті norba.ua або в шоурумі супроводжуватиметься сертифікатом на знижку на УЗД. У свою чергу, пацієнтки медичного закладу зможуть отримати знижку 30% на спортивний одяг NORBA.
Про NORBA
NORBA — український бренд спортивного одягу, заснований у 2018 році. Компанія працює на перетині активного способу життя, жіночності та принципів сталого розвитку.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші