
50 років наукових відкриттів: La Roche-Posay відзначає ювілей
Історія бренду – від унікальної термальної води до AI-діагностики акне
Косметичний бренд La Roche-Posay відзначає 50 років. Згадуємо дерматологічні рішення, що змінюють життя на краще.

У 2025-му La Roche-Posay відзначає 50 років.
Цьогоріч французький бренд дермакосметики La Roche-Posay відзначає 50 років своєї присутності на ринку.
“Сьогодні La Roche-Posay – провідний бренд, якому довіряють дерматологи у понад 60 країнах світу, зокрема в Україні, де він є брендом №1 серед рекомендацій дерматологів. І вже 50 років La Roche-Posay залишається вірним своїй місії – дбати про шкіру та змінювати життя людей на краще”, – розповідають у компанії.

В Україні це бренд №1 серед рекомендацій дерматологів.
Серце La Roche-Posay: термальна вода та іермальний центр
Бренд La Roche-Posay був заснований у Франції у 1975 році фармацевтом Рене Левайє. Він виріс із невеликої лабораторії до міжнародного лідера, якого сьогодні підтримують понад 100 000 дерматологів у всьому світі. В Україні був офіційно представлений у 2008 році. Команда бренду активно співпрацює з провідними дерматологами, онкологами, алергологами, лікарями первинної ланки та фармацевтами, охоплюючи понад 5200 спеціалістів по всій країні.

У серці La Roche-Posay – унікальна термальна вода.
У серці бренду – унікальна термальна вода з однойменного містечка La Roche-Posay. Її видобувають із глибини від 30 до 80 метрів. Особливість води – у низькому рівні мінералізації та природному збагаченні селеном. Цей елемант відомий своїми антиоксидантними властивостями. Також вода містить важливі для шкіри макро- й мікроелементи – силіцій, кальцій і бікарбонати.
Завдяки такому складу термальна вода La Roche-Posay має потужні протизапальні, заспокійливі та відновлювальні властивості. Саме вона лежить в основі дерматологічних рішень бренду – від засобів сонцезахисту та догляду за чутливою шкірою до спеціальних формул для пацієнтів із тяжкими дерматологічними й онкологічними станами.

Термальна вода La Roche-Posay лежить в основі дерматологічних рішень бренду.
На базі джерела з 1905 року працює Термальний центр La Roche-Posay. Це міжнародно визнаний медичний осередок, розташований на площі понад 20 гектарів. Щороку він приймає понад 6000 пацієнтів. Тут проводять реабілітацію після опіків та терапії раку, лікують атопічний дерматит та акне. Загалом послугами центру вже скористалися понад 450 000 людей.
50 років інновацій: від Parsol 1789 до Melasyl

У 2019 році з’явився Spotscan – перший AI-інструмент для діагностики акне, розроблений спільно з дерматологами.
За 50 років Лабораторії La Roche-Posay здійснили низку наукових проривів:
- у 1987 році бренд представив Parsol 1789 – перший у світі UVA-фільтр, що став новим еталоном у сонцезахисті;
- у 2011-му компанія започаткувала дослідження мікробіому шкіри – унікальної системи корисних бактерій, які підтримують її баланс і здоров’я;
- у 2018 році у партнерстві з Apple було створено сенсор My Skin Track UV для моніторингу впливу сонячного випромінювання;
- у 2019-му з’явився Spotscan – перший AI-інструмент для діагностики акне, розроблений спільно з дерматологами;
- у 2022-му бренд представив Мекзорил 400 – нове покоління захисту від ультрадовгих UVA-променів;
- у 2024-му – Мелазил – інноваційну молекулу для ефективної корекції гіперпігментації.

Сироватка Гіалу Б5 – один із бестселерів бренду.
Сьогодні серед найвідоміших продуктів бренду – Антеліос UVA 400, легкий сонцезахисний флюїд із SPF 50+, що забезпечує найвищий рівень захисту від ультрадовгих UVA-променів. А також заспокійливий відновлювальний бальзам Цикапласт Б5+; ліпідовідновлювальний бальзам Ліпікар АП+М, створений для боротьби з атопічним дерматитом; сироватки Гіалу Б5 та Мела Б3.
Соціальна місія та екологічна відповідальність в Україні

За 50 років Лабораторії La Roche-Posay здійснили низку наукових проривів.
La Roche-Posay розвиває соціальні та екологічні ініціативи. Зокрема, співпрацює з лікарями й організаціями для підтримки пацієнтів із онкологічними захворюваннями та їхніх родин, а також інвестує у програми попередження та раннього виявлення раку шкіри.

Бренд впроваджує перероблене пакування.
Окрему увагу бренд приділяє екологічній відповідальності. Тут впроваджується перероблене пакування. А до 2030 року La Roche-Posay планує повністю перейти на сталі матеріали, мінімізуючи вплив на довкілля.

В Україні була реалізована програма безкоштовних діагностик шкіри.
Упродовж останніх років бренд реалізував в Україні масштабну програму безкоштовних діагностик шкіри. Понад 45 000 діагностик проведено в орієнтовно 30 містах України. У партнерстві з благодійним фондом “Таблеточки”, з яким бренд співпрацює від 2019 року, La Roche-Posay інвестував більше як 18,4 млн грн, надавши допомогу понад 3 300 дітям, які борються з онкологічними захворюваннями.

Тенісистка Марта Костюк стала обличчям La Roche-Posay в Україні.
“Протягом 50 років La Roche-Posay знаходив натхнення в очах своїх пацієнтів, створюючи рішення, що змінюють життя. Наступні 50 років ми продовжимо цю подорож, відкриваючи нові горизонти у сфері догляду за шкірою – від нейронауки до передових інгредієнтів, водночас поглиблюючи людський зв’язок. Для La Roche-Posay майбутнє здорової шкіри – це майбутнє, засноване на місії, підкріплене наукою та зосереджене на вас”, – зазначила генеральна директорка La Roche-Posay International Александра Рені-Катрін.
Фото: La Roche-Posay
Більше від
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація
- Подарунки, що говорять без слів: святкова добірка подарунків від Mary Kay