
Веронік Нішанян йде з Hermès: креативна директорка покидає модний дім після майже 40 років роботи
Веронік Нішанян представить останню колекцію для Hermès у січні 2026
Креативна директорка чоловічої лінії Hermès Веронік Нішанян йде з модного дому. Вона працювала у Hermès з 1988 року.

Веронік Нішанян йде з Hermès.
Свою останню колекцію для модного дому Веронік Нішанян представить 24 січня 2026 року під час Паризького тижня моди сезону Осінь-Зима 2026-2027. Про це “з глибокими емоціями” повідомила пресслужба Hermès:
“Ми щиро дякуємо Веронік за її бачення, щедрість, енергію та допитливість. Завдяки її таланту, переконанням і творчій легкості вона сформувала образ чоловіка Hermès – впевненого, витонченого, сучасного. Успіх чоловічого напрямку бренду значною мірою є її заслугою. Закохана у життя і завжди точна у своїх рішеннях, Веронік ніколи не поступалася якістю, вимогливістю чи почуттям гумору”.
Веронік Нішанян: 37 років у Hermès
Нішанян прийшла в Hermès у 1988 році на запрошення Жана-Луї Дюма і з того часу працювала над чоловічою лінією prêt-à-porter, сформувавши естетику всього чоловічого напрямку бренду.

Веронік Нішанян сформувала естетику всього чоловічого напрямку бренду.
Сама дизайнерка прокоментувала своє рішення, висловивши глибоку вдячність за майже чотири десятиліття роботи:
“Працювати для Hermès із 1988 року було справжнім задоволенням. Я дуже пишаюся тим, що є частиною цієї великої родини, у якій змогла реалізувати себе й користувалася повною творчою свободою”.

Головною метою дизайнерки було створювати одяг сьогодення, який залишиться актуальним надовго.
Веронік Нішанян завжди прагнула переосмислювати своє бачення vêtement-objet (одягу-об’єкта), розробляючи сучасний гардероб, що поєднує різні матеріали та техніки, інновації та спадщину. Її головною метою було створювати одяг сьогодення, який залишиться актуальним надовго.
У світі чоловічої моди Веронік зробила величезний внесок у створення сучасного стилю завдяки постійному переосмисленню форми, функції та матеріалів. А також завдяки своїм дослідженням у сфері ремесел і кольору.

Вона вигадала безліч “егоїстичних” деталей – інтимних, особистих штрихів.
Вона подарувала чоловікам стриманий, елегантний силует та вишукані позачасові речі гардероба. А також вигадала безліч “егоїстичних” (як вона сама їх називала) деталей – інтимних, особистих штрихів, які дарують чоловікам справжній комфорт і задоволення від одягу. Протягом майже сорока років її колекції користувалися стійким і щирим успіхом у клієнтів по всьому світу.
Фото: Vincent Tullo / Hermès