Закрити
Життя

Всеукраїнська ініціатива Rikky Hype та медичних закладів до «Рожевого місяця»

Поділись:

У межах Місяця обізнаності про рак молочної залози цього року Rikky Hype спільно з клініками з 7 великих міст України нагадує про важливість регулярних оглядів та заохочує проходити профілактичну діагностику.

До кінця жовтня разом із кожним замовленням онлайн або покупкою в магазині клієнти отримають листівку зі знижками на мамологічний огляд у медичних закладах Києва, Львова, Харкова, Одеси, Вінниці, Полтави та Дніпра. На YouTube-каналі бренду також доступне відео з інструкцією щодо самоперевірки вдома. Його створено спільно з лікарем-онкохірургом та мамологом Тетяною Шевчук зі Спеціалізованого мамологічного центру у Києві.

“Рак молочної залози залишається найпоширенішим серед онкологічних захворювань, проте його можна ефективно лікувати при ранньому виявленні”, — зазначають представники бренду та лікар Тетяна Шевчук.

У ініціативі беруть участь Спеціалізований мамологічний центр (Київ), Клініка академіка В.І. Грищенка, Клініка “Genesis” (Дніпро), Клініка “Медея” та Медичний центр “Дельта Мед”.

Слідкуйте за новинами в
Поділись:

Також читайте