Закрити
Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття
Мода

Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття

Поділись:

У 2015 році в Україні було засновано бренд взуття MARSALA. З самого початку команда мала чітке бачення — працювати з дизайном, який виходить за межі суто функціонального підходу. Слоган бренду love at first shoe” став основою для формування його стилю та підходу до створення колекцій.

Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття

Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття

Сьогодні MARSALA позиціонує себе як бренд з орієнтацією на якість, стриманий дизайн та обмежені тиражі. Усі моделі виготовляються в Україні з використанням матеріалів і фурнітури з Італії.

За словами команди, в основі бренду: «MARSALA — це історія про жінку: сміливу, вільну, закохану в життя. Вона не боїться бути у центрі уваги, розслаблена й водночас впевнена у кожному русі. Її образ — це блиск в очах і легка усмішка, що промовляє: “Я створюю свої правила”. У ній відчувається смак до життя і вміння перетворювати будь-який момент на свято»..

Колаборація з брендом Frolov

Колаборація з брендом Frolov

Після початку повномасштабного вторгнення випуск нових колекцій було тимчасово призупинено. У 2024 році бренд змінив власника та відновив роботу, поєднуючи подальший розвиток із збереженням своєї ідентичності.

Одним із перших публічних згадувань про MARSALA стала поява взуття бренду на Джамалі, яка у 2016 році перемогла на «Євробаченні». У 2017 році було презентовано першу колекцію вечірнього взуття з використанням пір’я та оксамиту.

Маша Єфросиніна та Marsala

Маша Єфросиніна та Marsala

З того часу бренд реалізував низку колаборацій, зокрема:

  • капсульна колекція Soulmate разом із ювелірним брендом SOVA;спільна ініціатива з
  • Машею Єфросиніною на підтримку фонду «Твоя Опора»;
  • партнерство з брендом FROLOV, результатом якого стала серія взуття з трансформованими деталями та аксесуарами з оздобленням;
  • участь у проєкті «Я зможу!» фонду Олени Пінчук, у межах якого створено вироби з поетичними цитатами Юрія Іздрика;
  • використання альтернативних матеріалів, зокрема кактусової шкіри Desserto у створенні екологічної лінійки босоніжок.
Колеборація з брендом SOVA колекція Soulmate

Колеборація з брендом SOVA колекція Soulmate

Бренд також долучився до волонтерських ініціатив. З початком повномасштабної війни команда розпочала виробництво тактичного взуття для потреб ЗСУ.

До 10-річчя MARSALA підходить як до етапу переосмислення та оновлення. У планах бренду — зберегти впізнаваність, розширити асортимент і продовжити роботу з локальними колабораціями та інноваційними матеріалами.

Слідкуйте за новинами в
Поділись:

Також читайте