
В Україні зʼявився новий нішевий аромабренд REASONANCE: як команда поєднує науку та мистецтво
В запуску – аромати CHIMERA та CARBON.
Цієї осені українська ароманіша збагатилася новим амбітним продуктом: про себе заявив Reasonance – бренд, створений на перетині науки, мистецтва й трансцендентності.
Аромати Reasonance не просто про фізичні відчуття – вони віддзеркалюють багатогранність людського Я, фіксують нашу присутність у просторі, перетворюючи щоденний звичний жест на ритуал.
Про ідею Reasonance
Засновниця бренду, Ольга Березка, – експертка з операційного менеджменту й стратегічного розвитку у tech і digital сфері. Ідея Reasonance виросла з особистих пошуків: від роботи в терапії до дослідження граней людської особистості та їх взаємодії з ароматами – що підсилює, пригнічує, надихає створювати й руйнувати.

Традиційно, коли йдеться про існування, ми віримо, що треба обирати між різними шляхами, щоб досягти омріяного, але що коли життя – це і є вибір? Тоді де точка перетину між бажаним і реальним, зовнішнім і внутрішнім, чи можемо ми втілювати все одночасно й бути цілісними?
«Reasonance – це не продукт, а досвід. Перший наш реліз – це інструменти пошуку, своєрідна мова, яка перекодовує внутрішній стан і відтак притягує відповідну реальність. Наші аромати відшаровують зайве з людського Я, видобувають імпульс, який жевріє в кожному, і провокують піддатися йому, оформити внутрішні пориви в зовнішню дію», – ділиться Ольга.
Задача команди – не просто вигадати унікальні аромати, вони створюють вироби з категорії aura economy, які формують спільноту людей, що сповідують усвідомлений спосіб життя й готові до нових досвідів.

В запуску – два аромати
Два аромати, які бренд презентує у межах запуску – CHIMERA та CARBON – задумані як антиподи, що підсилюють один одного. CHIMERA – історія про керований хаос, прозору, мерехтливу енергію води з металевим ехо, чарами білого цвіту й терпкістю зеленого цитруса.
CARBON – метафора мегаполіса після дощу: структурована сталість, овіяна теплим димом деревини, із блиском вологого асфальту. Обидва втілені у фантазійно-мінімалістичних флаконах, укладених у біле дизайнерське пакування, яке не лише підкреслює характер ароматів, а й саме є витвором мистецтва, тактильною точкою входу в новий досвід.
Кожен бокс містить аромат, декоративну кришку, оксамитову серветку для полірування, кристал та аромасаше з особливим посланням. Додатково бренд розробив металеві мініфлакони, які ідеально лягають в руку й допомагають протестувати інший досвід.

«Ринок нішевих ароматів в Україні дуже малий, а тих, хто самостійно розроблює формули з нуля, – ще менше. Ми хотіли створити продукт, який не лише здивує українського споживача, а й додасть щось нове у світову парфумерію й гідно представить Україну закордоном», – підкреслює Ольга.
Усі формули створено в Києві у співпраці з парфумером бренду. Складники походять зі США, Франції, Італії та Азії, проте виробництво повністю зосереджене в Україні.
Перше знайомство з Reasonance відбудеться вже з 31 жовтня по 2 листопада в межах pop-up події, яку бренд організовує у просторі The Naked Room (вул. Рейтарська, 21). Продаж ароматів розпочнеться онлайн, згодом бренд представлять офлайн у Києві, Львові, Одесі й Варшаві.
Фото: надані брендом
Більше від
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація
- Подарунки, що говорять без слів: святкова добірка подарунків від Mary Kay