
“Шторм Айвазовського” з пластику: український стартап перетворює пластикові відходи на прикраси
Нова колекція українського бренду SPOGAD
Нова колекція аксесуарів та прикрас для волосся з переробленого пластику Salacia від SPOGAD натхнена Кримом, Айвазовським та Атлантикою.

Нова колекція натхнена Кримом, Айвазовським та Атлантикою.
Український фешн-стартап SPOGAD, що розробляє технології рециклінгу пластикових відходів у аксесуари, представив нову колекцію Salacia. Вона була натхнена особистими спогадами засновниці бренду про дитинство на кримських пляжах, полотна Айвазовського у Феодосії. А також родинними історіями про грецьких пращурів, депортованих на Донбас, та часом, проведенним на французькому узбережжі Атлантики.
Розширення лінійки та центральні об’єкти

Бренд презентував аксесуари для волосся – шпильки та гребінці.
Бренд представив два нові патерни з пластикових відходів: “Шторм Айвазовського” та “Глибини Атлантики”. Також тут розширили лінійку і презентували аксесуари для волосся – шпильки та гребінці.
Центральним об’єктом колекції стало намисто з вже впізнаваних намистин бренду. Для нього команда розробила знімні чарми (підвіски), натхненні дитячими скарбами з пляжів.

Центральним об’єктом колекції стало намисто.
SPOGAD
Бренд SPOGAD – офіційний член Fashion Green Hub – французької асоціації модних і текстильних компаній, які працюють за сталими та циркулярними принципами. Фіналіст конкурсу зелених бізнес-ідей ClimateLaunchpad 2024. Топ 50 премії Face of Faith 2023 за версією Marie Claire Business. Переможець премії Sustainable Impact Award 2025 від ASDE у номінації “Екологічне лідерство”.
Фото: SPOGAD
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші