
Модний п’єдестал: Saint Laurent змістив Miu Miu – топ брендів і речей Lyst Q3 2025
Які бренди і речі увійшли до рейтингу третього кварталу року
Компанія Lyst оприлюднила рейтинг Lyst Index Q3 2025 з найбажанішими брендами та речами третього кварталу 2025 року. Його очолили Saint Laurent та Havaianas.

Найбажанішим брендом третього кварталу 2025 року став Saint Laurent.
Платформа Lyst, що є найбільшою у світі торговою пошуковою системою для модного одягу, опублікувала свій Lyst Index за третій квартал 2025 року (Q3 2025). Цей рейтинг висвітлює найгарячіші бренди і продукти та вважається глобальним еталоном для оцінки популярності та інновацій у модній індустрії.
Lyst Index Q3 2025: Найбажаніші бренди
За підсумками третього кварталу 2025 року найпопулярнішим брендом світу став Saint Laurent. Французький дім змістив лідера минулого кварталу Miu Miu. У Saint Laurent співпродюсували фільм Джима Джармуша, який отримав “Золотого лева” на Венеційському кінофестивалі, представили кампанію з Кейт Мосс, а на їхньому показі на подіум повернулася Белла Хадід. Рейтинг третього кварталу має такий вигляд:
- Saint Laurent
- Miu Miu
- Cos
- The Row
- Coach
- Prada
- Bottega Veneta
- Loewe
- Ralph Lauren
- Chloe
- Moncler
- Versace
- Burberry
- Gucci
- Skims
- Balenciaga
- Jacquemus
- Alaїa
- Stone Island
- Valentino
Lyst Index Q2 2025: Найбажаніші речі

Найбажаніші речі третього кварталу 2025 року за версією Lyst.
Найбажанішою річчю третього кварталу 2025 року знову стали в’єтнамки. Якщо минулого разу любителі моди більше цікавилися в’єтнамками бренду The Row, то цього разу обирати вже Havaianas. Усі місця у рейтингу розподілилися таким чином:
- в’єтнамки Havaianas
- лофери Saint Laurent
- кашеміровий светр Cos
- лофери The Row
- бра з пірсінгом Skims
- сумка Slim Symmetry Pochette Savette
- кросівки Nike Moon Nike x Jacquemus
- кросівки Shox TL Nike
- сукня міді Polo Ralph Lauren
- сумка Soft Empire Carryall 48 Coach
Фото: Saint Laurent, The Lyst Index
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші