
«Відчувай»: brabrabra та RITO представили спільну колекцію теплого одягу
До колекції увійшли м’які трикотажні костюми з вільними худі та штанами, светр та плед.
Український бренд жіночої білизни brabrabra та трикотажний бренд RITO створили капсульну колекцію «Відчувай». Зосереджену на темі особистих відчуттів та усвідомленого ставлення до власного стану.

brabrabra та RITO представили спільну колекцію теплого одягу
Колекція стала результатом поєднання підходів двох брендів: для brabrabra це дослідження тілесності та комфорту, для RITO — розвиток сучасного трикотажу та його практичного застосування. Співпраця розглядає теплий одяг не лише як елемент гардеробу, а й як спосіб підтримки внутрішнього балансу.

brabrabra та RITO представили спільну колекцію теплого одягу
У кампанії взяли участь клінічна психологиня Крістіна Муляр. Психологиня й секс-просвітниця Asya Say. Інтерв’юєрка Катя Гайдут, яка працює з темою емоційності у своїх подкастах. Разом із ними бренди запускають інформаційну ініціативу: у соцмережах виходитимуть матеріали та рекомендації експертів про практики роботи з емоціями та увагу до власного стану.

До колекції увійшли м’які трикотажні костюми з вільними худі та штанами, светр із вив’язаним написом «Відчувай», а також плед, розроблений для домашнього затишку та warmth. Речі підходять як для використання вдома, так і в повсякденних міських образах.
Колекція доступна на сайтах брендів, у магазинах RITO та в окремих студіях brabrabra в Києві, Дніпрі, Одесі та Чернівцях.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин “Luminescence”, натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші