
Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
Бути почутою – важливо. Особливо у світі, де кожна думка може впливати на рішення інших. Саме це відчувають учасниці Naprobu – української спільноти нано- та мікроінфлюенсерів, яка вже 15 років допомагає брендам і людям знайомитися ближче через силу щирих відгуків.
Для багатьох участь у проєктах стала не просто можливістю спробувати новинки брендів першими, а й кроком до розвитку та впевненості у власному голосі. Учасниці Naprobu розповіли, чим для них стало тестування продуктів, які можливості воно відкрило та чому вони залишаються частиною цієї спільноти роками.
Цікавість, яка переросла у стиль життя
Багато хто з дівчат прийшов на платформу випадково – хтось побачив рекламу, хтось натрапив на реєстрацію для участі у проєкті. Але усіх їх об’єднує одне – любов відкривати для себе щось нове, знайомитись із новинками брендів, вибирати для себе найкраще та рекомендувати друзям, знайомим, фоловерам.
Аліна Іллюстрова з Києва вже понад вісім років бере участь у проєктах Naprobu. Вона зізнається:
«Вже не пам’ятаю, що саме стало першим поштовхом, але точно знаю, чому я залишаюсь. Мені подобається відкривати й тестувати нове, а Naprobu завжди має цікаві колаборації з брендами та продуктами, які так і хочеться спробувати першою».

Зазвичай ту продукцію брендів, які тестували учасниці, вони тепер купують для себе постійно, а також радять іншим. Їм завжди цікаво ділитися своїм досвідом.
Навички, які змінюють все
Участь у проєктах Naprobu – це значно більше ніж спробувати та написати відгук. Це стає справжньою сходинкою для розвитку – як у веденні Instagram, так і загалом у житті.
Ольга Завадська зі Львова зазначає, що Naprobu дав їй не лише цікаві продукти для тестування, а й практичні скіли:
«Це вдосконалення аналітики й уважності до деталей під час тестування. Сформувався креативний підхід до створення текстів, візуалів чи іншого контенту, досвід роботи з різними форматами – від статей до соціальних постів. Це також розвинуте критичне мислення й навички самоперевірки, підвищення впевненості у власних ідеях і здатності презентувати їх».

Дехто навіть інвестував у розвиток. «Я придбала курс з монтажу відео та фотозйомці, бо хотілося, щоб якість мого фото- та відеоконтенту стала кращою», – розповіла Наталія Мокич із Луцька.

Тоді як Надія Шалаш (Мельник) з Калуша зізнається:
«Ти поступово перестаєш боятися писати тексти чи публікувати фото, починаєш бачити відгуки та реакцію своїх підписників. Це захоплює навіть тоді, коли ти не блогер чи інфлюенсер. Адже твоя аудиторія підтримує тебе, і саме ця підтримка дарує велике натхнення».

Голос, який має значення
Одне з найцінніших для учасниць – розуміння того, що твоя думка має значення.
«Я знаю напевно, після моїх тестів і створеного контенту в соцмережах мої знайомі не раз купували за моєю рекомендацією. І найприємніше – залишалися задоволені», – каже Аліна Іллюстрова.
Брендам також важливий зворотній зв’язок. Якісні відгуки допомагають маркетологам компаній вдосконалювати продукт або, приміром, спосіб його просування на цільову аудиторію.
Ольга Науменко з Кривого Рогу зазначає з власного досвіду:
«І хоча моя сторінка не має великої аудиторії, та все ж знаю, що до моїх рекомендацій друзі та знайомі дослухаються. Також я бачила, що виробникам не все одно. Вони беруть до уваги відгуки, побажання».

І хоча аудиторія в багатьох невелика, щирість та чесність стали головними принципами. Довіра людей та брендів перетворює простий відгук на маленький впливовий крок.
Маленькі відкриття, що залишають слід
Кожний проєкт, кожна посилка з продуктом «на пробу» запам’ятовується по-своєму. Хтось із теплом згадує тестування засобу для волосся Nivea у 2018 році чи OptiMeal для своїх котів. Хтось – нову автозасмагу Dove чи гель для прання Perwoll, що приємно здивували ефектом. Для інших справжнім святом стали проєкти з Dr. Oetker, що надихнули на кулінарні експерименти, чи канцелярія BIC, якою із задоволенням користується дитина.
Іноді тестування навіть підкориговувало фізичний стан. «Тестування вітамінного комплексу ПреМама Дуо для майбутніх мам і мам, що годують грудьми, стало для мене справжнім порятунком. На той час я щойно народила молодшого сина, мій фізичний стан залишав бажати кращого, і саме ці вітаміни стали моєю справжньою «паличкою-виручалочкою», – згадує Надія Шалаш (Мельник).
Далі – ще цікавіше
Хтось мріє протестувати косметику чи прикраси українських брендів, інші – сучасну побутову техніку. Є ті, хто вже активно знімає рілси й розпаковки, а хтось веде в Instagram сторінку «для душі». Але всіх об’єднує спільне – бажання ділитися досвідом і бути чесними з аудиторією.
Надія Шалаш (Мельник) про плани на найближчу перспективу:
«Я не ставлю собі за мету стати відомим блогером, адже вже маю улюблену роботу, яка приносить мені задоволення. Проте хочу й надалі ділитися своїм досвідом і враженнями. Мені подобається створювати контент, розповідати про новинки й отримувати відгуки від людей. Це мотивує та надихає рухатися далі. А якщо з часом це переросте у щось більше – буду тільки рада».
Для учасниць важливо поділитися враженням, яке стане корисним орієнтиром для інших. Саме в цьому і полягає магія Naprobu: кожна історія має значення, кожен досвід стає корисним для інших, а звичайне тестування перетворюється на яскраву емоцію та спільну подорож до нових можливостей.
Дізнатися переможців Naprobu Awards 2025,
спеціальної премії для брендів, що здобули найвищі оцінки та довіру спільноти Naprobu, а також учасниць – тих, чия активність і щира зацікавленість у знайомстві з брендами зробили їх справжніми рекордсменками.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай
- Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у листопаді 2025