
SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
Аромати Києва, Харкова, Львова, Одеси, Дніпра та Карпат
Український бренд WOOD MOOD представив SYMBOL Line – серію свічок, присвячених шести містам та місцям України: Києву, Харкову, Львову, Одесі, Дніпру та Карпатам. Це лінійка, у центрі якої – символ, здатний одним жестом передати характер міста.

Свічки нової серії присвячені Києву, Харкову, Львову, Одесі, Дніпру та Карпатам.
Кожна свічка має власну графічну емблему: колесо огляду з Центрального парку для Харкова, каштани Києва, атмосферу старого міста Львова, морський темперамент Одеси, динаміку Дніпра чи природність Карпат. Стримано й чисто – у фірмовому мінімалізмі WOOD MOOD.
“Для вибору кожного символу ми довго рефлексували – і в команді, і з друзями, і з клієнтами. Ми шукали той самий теплий дотик, що відгукується у всіх. І дуже хочеться вірити, що нам вдалося його знайти”, – розповідає співзасновниця бренду Анастасія Бурзі.

Свічки створені з дерева, покритого мигдалевою олією, фермерського бджолиного воску, глини та легких ефірних олій.
Традиційно для бренду, свічки створені з дерева, покритого мигдалевою олією, фермерського бджолиного воску, глини та легких ефірних олій. Аромати – максимально м’які та неперевантажені: чебрець для Києва, солодка м’ята для Харкова, ваніль для Львова, розмарин для Одеси, лемонграс для Дніпра і смолиста сосна для Карпат.
Як і інші продукти WOOD MOOD, новинки з SYMBOL Line перезаряджуються. Свічку легко поновити рефілом, продовжуючи життя улюбленої речі та зберігаючи екологічність. Це важлива частина ДНК бренду: створювати предмети, які служать довго і радують знову й знову.

Свічку легко поновити рефілом, продовжуючи життя улюбленої речі та зберігаючи екологічність.
SYMBOL Line – це спосіб зберегти зв’язок із місцем, яке щось означає саме для вас, у предметі, що природно вписується в будь-який інтер’єр. Або подарувати це близьким.
Фото: WOOD MOOD
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я