
Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
Речі з перероблених та етичних матеріалів та нова стала ініціатива
H&M назвали ім’я дизайнера, з яким співпрацюватимуть над спільною колекцією: наступна колаборація буде з брендом Stella McCartney.

Стелла Маккартні
H&M оголосили про співпрацю з піонеркою сталого розвитку Стеллою Маккартні. H&M x Stella McCartney стане другою колаборацієїю брендів: перша спільна колекція була представлена 20 років тому – у листопаді 2005-го.
H&M x Stella McCartney: що буде у новій колекції
Нова колекція міститиме сертифіковані, екологічно відповідальні матеріали, багато з яких буде переробленими. Так бренди наочно продемонструють альтернативи традиційним тканинам і текстилю.
Добірка також вшанує ДНК Stella McCartney. Це будуть впізнавані речі у фірмовому стилі дизайнерки, вона повторить культові силуети та елементи, запозичені з різних етапів історії її бренду.
“Я рада знову об’єднатися з H&M через 20 років після нашої першої співпраці. Переосмислення речей із мого архіву повернуло так багато енергії та радості. Ця друга колаборація – можливість подивитися, як далеко ми просунулися в питаннях сталого виробництва, практик без жорстокості та усвідомленого дизайну. І залишатися чесними щодо того, скільки нам ще належить зробити, разом. Мене надзвичайно тішить, що H&M приєднується до мене на цьому шляху. Адже справжні зміни відбуваються лише тоді, коли тиск іде і ззовні, і зсередини. Я завжди вірила, що, проникаючи у систему, можна рухати індустрію вперед”, – заявила Стелла Маккартні.
Колекція з’явиться в магазинах та онлайн навесні 2026 року.
Більше, ніж просто одяг: запуск Insights Board
Нова співпраця має вийти за межі просто дизайнерської колаборації. У планах H&M і Стелли Маккартні – просування сталості через обговорення, дискусію та практичні дії.
Ключовим елементом партнерства стане створення нової ініціативи Insights Board, що об’єднуватиме різні погляди та перспективи з усієї модної індустрії. Ініціатива знаходитиме нові способи, за допомогою яких бренди та індустрія загалом можуть формувати та генерувати зміни. А також підвищувати обізнаність щодо добробуту тварин і інноваційних рішень.
Фото: H&M
Більше від
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article