
100% натуральне: Фаррелл Вільямс презентував веганське мило
Музикант вирішив розширити лінійку свого бьюті-бренду Humancare.

@humanrace
Поки ми всі співаємо в умі хітову композицію Фаррелла Вільямса “Happy”, репер працює над створенням нових шедеврів, екологічних бьюті-шедеврів. Днями Вільямс анонсував вихід нового веганського мила для тіла в рамках власного бренду косметики Humancare.
Новий засіб представлений у двох кольорах, у білому та чорному, та виконує різні функції. Біле ознаменували як Whiteclay і створене воно для очищення та зволоження шкіри без сухості та стягнутості, а ось чорне Energy Channeling Charcoal дбайливо розгладжує шкіру по всьому тілу та покращує її текстуру.
Склад нового мила може позаздрити будь-який еко-продукт, адже створено воно виключно з натуральних компонентів: рисового порошку, екстракту снігового гриба та каолінової глини. Так би мовити, на радість усім веганам.
Останній рік ми навчали людей тому, як правильно доглядати обличчя, а тепер навчимо дбати про тіло. Воно заслуговує на особливу увагу,
– Каже Фаррелл.
Крім новини про вихід нового продукту в лінійці бренду Humancare виконавець продемонстрував і міні-кампейн. На знімках Фаррелл лежить у мармуровій ванні, наповненій сірою водою, а в руках у нього новинка – чорне мило. Зауважимо, що виконавець уміє правильно прорекламувати свій продукт.

Фото: humanrace.com

Мило вже доступне на офіційному сайті Humancare та вартість його коливається від 16 доларів за біле до 18 доларів за чорне мило (430 грн до 485 гривень).
Читайте також: Гаррі Стайлз представив свою лінійку лаків для нігтів
Нагадаємо, що Фаррелл Вільямс запустив власний косметичний бренд ще в 2020 році, в якому були представлені гендерно-нейтральні засоби по догляду за шкірою обличчя у вигляді порошку, що очищає, який при контакті з водою перетворюється на ніжну емульсію, зволожуючого крему і ензимного пілінгу. Характерною особливістю є зелений колір упаковки, яка, до речі, на 50 відсотків складається з переробленого пластику. Плюс, тюбики та баночки мають знімну внутрішню частину, яку можна здати та поміняти на нову.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я