Музикант вирішив розширити лінійку свого бьюті-бренду Humancare.
Поки ми всі співаємо в умі хітову композицію Фаррелла Вільямса “Happy”, репер працює над створенням нових шедеврів, екологічних бьюті-шедеврів. Днями Вільямс анонсував вихід нового веганського мила для тіла в рамках власного бренду косметики Humancare.
Новий засіб представлений у двох кольорах, у білому та чорному, та виконує різні функції. Біле ознаменували як Whiteclay і створене воно для очищення та зволоження шкіри без сухості та стягнутості, а ось чорне Energy Channeling Charcoal дбайливо розгладжує шкіру по всьому тілу та покращує її текстуру.
Склад нового мила може позаздрити будь-який еко-продукт, адже створено воно виключно з натуральних компонентів: рисового порошку, екстракту снігового гриба та каолінової глини. Так би мовити, на радість усім веганам.
Останній рік ми навчали людей тому, як правильно доглядати обличчя, а тепер навчимо дбати про тіло. Воно заслуговує на особливу увагу,
– Каже Фаррелл.
Крім новини про вихід нового продукту в лінійці бренду Humancare виконавець продемонстрував і міні-кампейн. На знімках Фаррелл лежить у мармуровій ванні, наповненій сірою водою, а в руках у нього новинка – чорне мило. Зауважимо, що виконавець уміє правильно прорекламувати свій продукт.
Мило вже доступне на офіційному сайті Humancare та вартість його коливається від 16 доларів за біле до 18 доларів за чорне мило (430 грн до 485 гривень).
Читайте також: Гаррі Стайлз представив свою лінійку лаків для нігтів
Нагадаємо, що Фаррелл Вільямс запустив власний косметичний бренд ще в 2020 році, в якому були представлені гендерно-нейтральні засоби по догляду за шкірою обличчя у вигляді порошку, що очищає, який при контакті з водою перетворюється на ніжну емульсію, зволожуючого крему і ензимного пілінгу. Характерною особливістю є зелений колір упаковки, яка, до речі, на 50 відсотків складається з переробленого пластику. Плюс, тюбики та баночки мають знімну внутрішню частину, яку можна здати та поміняти на нову.