
13PERFUMES у колаборації з Flacon Bar випустили спільний коктейль
Перевтілення Skinny Dipping у його нове коктейльне амплуа.
13PERFUMES і Flacon Bar об’єднались, щоб втілити аромат у новому вимірі — смаку, і так з’явився Skinny Dipping у форматі коктейлю. Це колаборація, де межа між парфумом і напоєм стирається, залишаючи лише свіжі та квіткові відчуття.
Аромат нагадує про день на пляжі, лимонади, рівномірну засмагу й вечори, коли хвилі ледь торкаються берега, а місяць — ваш єдиний свідок. Тепер цей стан можна не лише носити на шкірі, а й відчути на смак завдяки коктейлю Skinny Dipping.

Він створений за мотивами композиції парфуму: відкривається іскристими нотами грейпфрута і лимону, має легкий ягідно-зеленуватий акцент, а в післясмаку трав’янисто-квіткову глибину з легкою димкою ветиверу. Свіжий, складний, але делікатний — це аромат, що зачаровує без слів.
Про бренди
13PERFUMES — це сучасний бренд нішевої парфумерії. Він прагне зробити якісні парфуми концептуально та фінансово доступними для молодих українських споживачів. Бренд пишається повним циклом виробництва в Україні, що дає можливість втілити найкреативніші ідеї та швидко адаптувати продукт під запит користувача.
Flacon Bar — перший в Україні коктейльний парфум-бар. У Flacon немає назв і списків інгредієнтів. Тут усе будується навколо аромату. Авторська коктейльна карта «Вдихаючи Смак» пропонує девʼять флаконів — девʼять досвідів, які обираються винятково за нюхом.
Фото: надані брендами
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я