Після їхнього приходу наше життя перестало бути колишнім.
Після приходу Уконви на посаду головного президента косметичного бренду Дівчина з обкладинки докорінно змінилася. Усього за рік роботи їй вдалося голосно заявити про себе, зробивши особами бренду афро-американську актрису Іссу Рей та 69-річну модель Мей Маск. Цим кроком вона підтвердила бажання змінювати спрямованість бренду і робити продукти для жінок будь-якої раси та віку. Крім цього Ойо змінила мотто Дівчина з обкладинки (якому не мало не мало — 56 років!) з “Easy, breezy, beautiful” (“Легкий, свіжий, красивий”) на “I am what I make up” (“Я те, що я роблю”).
Косметичній лінійці співачки лише кілька місяців, але її ціна на ринку вже становить 75 мільйонів доларів. Ріанна презентувала дві колекції: осінню та святкову. У них представлені консилери, хайлайтери, блиски для губ і, що найголовніше, тональні креми на палітрі з 40 відтінків. РіРі всіляко бореться з дискримінацією, і її лінійка — найкраще підтвердження цього.
Читайте також: GIRL POWER: ЖІНКИ-ДИЗАЙНЕРИ, ЯКІ ЗМІНИЛИ СВІТ МОДИ
Емілі почала з роботи асистентом у Vogue потім запустила свій блог У блиск, а в результаті – створила бренд Глоссіє. Дівчина вирішила пропонувати клієнтам революційні продукти для догляду за шкірою, але зовсім незвичайним чином. На своїх сторінках у соцмережах вона запитувала шанувальників, яким вони бачать ідеальний тонер/сироватку/крем та на основі їхніх відповідей разом зі своєю командою створювала те, про що мріяли її передплатники. Ще одна заслуга Вайс у тому, що головними героїнями рекламних кампаній Глоссіє стають звичайні дівчата, а чи не знаменитості.
Пет один із найкращих візажистів у світі — вона «обслуговує» 80 показів на рік, що вважається рекордною кількістю. Багато хто чекав, що МакГрат запустить свою лінію косметики, але вона наважилася на це тільки зараз. У чому ж секрет Лабораторії Пет Макграт? У цьому, що Пет не боїться сміливих експериментів. Так вона випустила колекцію косметики з пігментами, які підходять для всього: очей, губ, щік. Один продукт – безліч застосувань.
Читайте також: Вчені: ЖІНКИ, ЯКІ РОБЛЯТЬ МАКІЯЖ, ЗАРОБЛЯЮТЬ БІЛЬШ
Колишній янгол Victoria’s Secret не покинула модельнг, але зосередилася на іншій сфері – еко-косметиці. Міранда запустила свій бренд КОРА Органіка у 2009 році. Перший успіх – цього року продукти потрапили на полиці Sephora, Що не так просто. Але найбільше шанувальники люблять Керр не за її екологічно чисті засоби, а через те, що вона проповідує правильний спосіб життя і живе за його засадами.
Все почалося з того, що Джеймі не могла замаскувати результати розацеа (захворювання шкіри обличчя, що характеризується почервонінням). Так вона і створила свій перший beauty-продукт, що започаткував бренд ІТ-косметика. Успіх, якого Ліма досягла за шість років, окупився – гігант індустрії L’Oreal викупив стартап за суму 1,2 мільярда доларів. Але це ще не все. Джеймі Керн Ліма стала першою жінкою головним виконавчим директором у «сім’ї» брендів L’Oreal за 108-річну історію її існування.
Джерела фото: instagram.com/ukonwaojo, instagram.com/___badgalriri____, instagram.com/emilywweiss, instagram.com/patmcgrathreal, instagram.com/mirandakerr, instagram.com/jamiekernlima