UA
RU

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом

Редагувати переклад
Ті, що досліджують себе через свої почуття, ніколи не втратять інтерес. У цьому переконані Віта та Влад Ноздрачови, засновники нового українського б’юті бренду sense education, який сьогодні презентує першу лінійку засобів по догляду за тілом.

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 1

Лише своєю назвою sense education пояснюють сенси та задачі, які вони ставлять перед собою – буквально, бренд прагне навчити відчувати. Вони вірять, що базові буденні процеси – як-от миття рук чи душ – мають бути наповнені користю, задоволенням та відкриттями. Відчуття – великий подарунок еволюції. Їх треба плекати й розвивати: 

“Ми полюємо за відчуттями. Обожнюємо досліджувати запахи, текстури та візуальну подачу засобів догляду за собою. Нам важливо, як пахне, виглядає та відчувається на дотик те, що контактує із нашими органами чуття on a daily basis.

Через це ми започаткували sense education. Аби досліджувати та робити нетривіальними способи щоденної турботи про себе. Ми віримо, що відчувати тонше та глибше – це вміння, яке можна опанувати у ванній кімнаті. Зі знання та пізнання своїх відчуттів починається пізнання світу та себе в ньому. Коли ми відчуваємо, ми вчимося. sense education – наш спосіб вчитися щодня, у тому числі у ванній та на кухні”, – розповідають засновники sense education.

sense education — про те, що навіть мило для рук, яким ми користуємось щодня, може приносити надзвичайне задоволення. Окрім свого прямого функціонального вжитку, воно повинно лаконічно прикрашати простір і ставати частиною інтер’єру, бути тактильно приємним шкірі – найбільшому органу чуття, а також нетривіально пахнути.

Щоб досягти останнього, команда бренду самостійно розробляє аромати, не використовуючи жодних банальних чи стокових формул. В їхніх продуктах можна вловити нотки дачної смородини, паленого цукру, хлібу чи базиліка, які стають цікавим і ненав’язливим досвідом та відносять до певних спогадів і подій. 

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 2

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 3

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 4

До першої лінійки sense education увійшли крем для рук з олією Калахарі, гель-желе для купання, гоммаж-ексфоліант з солоним цукром, ніжний лосьйон-суфле для тіла, пухнасте мило для рук та санітайзер для рук – основа догляду за тілом, з якою можна почати закохуватися у повсякденність. Усі продукти бренду cruelty free, вони виконані в Україні, з натуральних матеріалів без парабенів, силіконів й токсинів, з турботою про людину і не на шкоду природі. 

sense education впевнені, що відчувати тонше та глибше – це вміння, яке можна опанувати власноруч. До цієї філософії вони прагнуть залучити якомога більше людей. Такий підхід особливо важливий сьогодні, під час повномасштабної війни, коли фізична турбота про своє тіло для багатьох людей стала одним із небагатьох способів заземлитися, зняти стрес і відчути щось звичне у вирі негативу й тривоги. 

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 5

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 6

Новий український б’юті бренд sense education презентує першу лінійку по догляду за тілом-Фото 7

Читайте також: НОВИНКА ВІД REVITALASH® COSMETICS: ПЕРШИЙ У СВІТІ КОНДИЦІОНЕР ДЛЯ ВІЙ, СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЧУТЛИВИХ ОЧЕЙ 

Статьи по теме