Співачка поки що не розкриває всіх секретів, але натякає на свій новий проект.
28-річна Аріана Гранде вирішила не зупинятись на творчій кар’єрі, а розширити свій спектр діяльності. Нещодавно шанувальники співачки виявили, що знаменитість створила новий сайт та обліковий запис в Інстаграмі під назвою “REM Beauty”, однойменний її трек “REM”, випущений у 2018 році. Поки що у профілі немає жодної інформації з приводу нового косметичного проекту, але деякі факти говорять про те, що зірка все ж таки планує запустити власний б’юті-бренд.
Днями найкращий друг знаменитості Дуг Міддлбрук опублікував сторіс, де він позує на тлі нового рекламного щита з написом “REM Beauty” у центрі Тайм-Скверу. Також на новий обліковий запис співачки підписалася її мама Джоан, що може говорити про те, що мама стане однією з перших шанувальників нового починання її дочки.
Відповідно до документів, поданих у Відомство США з патентів та товарних знаків, компанія Thunder Road, Inc., що належить Гранде, розширила свій спектр діяльності та подала заявку на реєстрацію товарного знака “REM”. У перелік продукції, яка планується випускатися під цим брендом, входять тіні для повік, хайлайтери, помади, підводки для очей, гель для брів та багато іншої декоративної косметики.
Читайте також: Розі Хантінгтон-Уайтлі представила свій косметичний бренд
Нагадаємо, що Аріана Гранде не новачок у бьюті-індустрії. На її рахунку вже є дев’ять ароматів, які вважаються одними з найбільш популярних серед користувачів, також співачка випустила лінійку косметичних засобів під назвою “hank u, next”. Схоже, знаменитість серйозно задумалася про те, щоб тішити своїх шанувальників не лише творчістю, а й якісним мерчем.