
У кольорах сонця і моря: Montale представили аромат Blue Matcha
Montale представили літній аромат Blue Matcha – із освіжаючою композицією та у яскравому жовто-синьому флаконі.

Історія Montale розпочалася у 2003 році у Парижі. Після тривалої подорожі по Близькому Сходу П’єр Монталь вирішив познайомити світ зі східною парфюмерією. Протягом декількох років Монталь створював аромати для королівської родини Саудівської Аравії і деякі композиції випустив у Європі. Публіка полюбила насичені аромати Montale і марка стала популярною.
Головним компонентом марки є масло уда. До речі, парфюмер додає цей компонент у великій концентрації – 25-30%. Вважається, що саме П’єр Монталь ввів моду на традиційні для Сходу удові аромати та адаптував їх під європейський смак. Особливо у нього виходили поєднання уда з трояндами, сандалом, ваніллю, спеціями.

Новинка Montale Blue Matcha поєднує традиційні східні ноти з освіжаючими літніми. У складі – мандарин, лимон, бергамот, чорна смородина, блакитна матча, абсолют мате, пачулі, кедр, тютюн, амбра і мускус. Композиція натхненна подорожжю до Індонезії. Blue Matcha, як й усі аромати Montale, представлений у фірмовому алюмінієвому флаконі, який захищає від світла і зберігає парфуми. Літній флакон зроблений у кольорах сонця і моря.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Montale
Читайте також: ЯКІ ПАРФУМИ ОБИРАЮТЬ ВІДОМІ АКТОРИ, МУЗИКАНТИ, БЛОГЕРИ
Більше від
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій