Закрити
UA
Краса

Аромат зірки: Ріанна презентувала новий парфум, який пахне як вона 

Поділись:

Поповнення у лінійці дизайнерського бренду барбадоської виконавиці Fenty Beauty. 

Починаючи з наступного тижня, у всіх фанатів Ріанни з’явиться можливість пахнути так само сексуально, як і сама співачка. 

33-річна виконавиця продовжує розширювати свою імперію краси, оголосивши у понеділок, що її перші парфуми Fenty будуть доступними для придбання з 10 серпня. За кілька тижнів до оголошення Ріанна наполегливо дражнила своїх передплатників новинкою. 

Пряний і солодкий аромат натхненний місцями, в яких погане дівчисько, як сама себе називає Ріанна в інстаграмі, побувала протягом усього свого життя: від рідного міста в Бріджтауні, Барбадос – до Парижа та Нью-Йорка. 

Аромат можна буде придбати за 120 доларів на сайті fentybeauty.com. 

“Це те, що я люблю найбільше. Це досвід, спогади, пам’ять, втілені в ароматі. Якось почувши цей парфум, ви вже ніколи не зможете його забути”. 

Фанати Ріанни знають, що дівчина вважає за краще використовувати аромат Love, Don’t Be Shy бренду Kilian за 240 доларів Втім, сама зірка створила індивідуальний аромат, у якому представлені ноти чуттєвої магнолії, мускусу, мандарину та чорниці з натяками на абсолю пачулі, герані та болгарської троянди.  

Читай також: Сицилійська загадка: Рекламна кампанія Dolce&Gabbana FW 2021/22 

posts-to-db-Фото 1

Що ж до склянки, наповненої бурштинової рідини, то Ріанна зізнається, що вона хотіла створити багатий відтінок, який буде відповідати всім гендерам. 

«Коричневий – мій улюблений колір. Коричневий – те, ким я є. Коричневий – моє походження. Якщо я збираюся створити аромат, який презентує мене, то навіть мова флакона має бути відповідною. Тому мені захотілося чогось коричневого, але також прозорого, щоб ви мали можливість побачити рідину аромату, з яким збираєтеся познайомитися”. 

Ріанна вступила в колаборацію з парфумером LVMH Жаком Кавальє Беллетрудом, щоб створити аромат у Франції. Парфумер, який назвав Ріанну «геніальною», зізнався, що робота з нею була «кращою пригодою» у його кар’єрі. 

«Я очікував побачити зірку, але познайомився із жінкою. Я помістив Ріанну у флакон. То була моя мета. Для мене було абсолютно зрозуміло, що парфум має бути чуттєвим. Коли ви бачите її, коли зустрічаєтеся з нею, автоматично залишаєтеся вражені”. 

posts-to-db-Фото 2

Формуючи бренд Fenty, Ріанна поставила собі завдання створювати продукти, що сприяють інклюзивності. Її косметичний бренд пропонує 50 різних відтінків тональної основи для широкого спектру кольорів шкіри, а її лінія нижньої білизни Savage X Fenty вартістю мільярд доларів продає вироби з урахуванням розмірів як для жінок, так і для чоловіків. 

Ходять чутки, що наступною інновацією суперзірки стане Fenty Hair.