Beauty Talk: креативна директорка Анна Гончарова, TRIP:TYCH
TRIP:TYCH - це не лише про запах, а про візуальну складову й тактильність. Анна Гончарова, креативна директорка українського бренду нішевої парфумерії відповіла на запитання Marie Claire.
TRIP:TYCH — це навіть не про якість, красу та здоров’я, а про естетику. Як ви обрали цей напрямок?
В цьому і суть ідеї створення TRIP:TYCH. Це складно, не завжди фінансово вигідно, але це цікаво. Напрямок сам собою прийшов. Якщо абстрагуватися, то який би напрямок не було б обрано, головною лишилась би естетична складова. І її можна досягти будь-де, якщо є бажання. Від Apple, Cartier, Rimowa до Converse, Casio тощо.
Який з продуктів бренду ви вважаєте найвдалішими, який найартовішим, а який просто ваш улюблений?
Твердий парфум прикраса — і те й інше. Люблю кожен продукт який придумую по-своєму, бо це певне відображення стану в момент створення і ще якийсь етап осмислення його. Раніше ця історія була з NENUPHAR, бо це переосмислення спогадів і початку всього що накопичено було, певний стан з якого ти вийшов. Зараз обожнюю TURRITELLA, бо маю інший етап життя нових досвідів і трансформацій, зміни багатьох принципів, помилок та формування чогось нового. Це як певне дорослішання для мене та самопізнання.
Який ваш улюблений косметичний компонент?
TRIP:TYCH — це aesthetic design & aroma inspired by nature. Саме такий короткий опис максимально чітко відображає пріоритети бренду. Головне — це візуал і аромат. Якість косметичних компонентів завжди найкраща, але TRIP:TYCH не La mer, не Sisley і не Biologique, для яких головне — це косметично регенераторна чи ще певних властивостей формула. Наш пріоритет — це естетика, а всі компоненти її доповнюють.
Яку рослину ви вважаєте естетично досконалою?
Природа — головне джерело натхнення по естетиці, й вона ж закладена в основу форми. Природа, в принципі, досконала з усіма своїми недосконалостями, так би мовити. Природа — вчитель, а ми можемо в неї тільки навчитися. Кожного дня відкриваю для себе нові сторони її унікальної естетичності часом в одних і тих самих рослинах.
Бренд TRIP:TYCH позиціонує себе як sustainable. Ви керуєтесь цими принципами в житті?
Так, однозначно. Але слід роз’яснити, що в житті для мене основа sustainable, в першу чергу, не в кількості переробки, а у відповідальному споживанні та ненакопичуванні. Less is more. Інколи заносить, всі ми не без гріха. (Усміхається.) Це нормальна ситуація: купив річ, набридла (всяке буває), перепродав. Чи пішов на Лісову (На станції метро Лісова розташований найбільший столичний магазин секонд хенду. — Прим. ред.) знайшов щось класне, можливо навіть не конче потрібне, поносив і якщо набридло — здав в «Кошик Добра». У цьому процесі є сенс. А в бренді все йде ще далі, бо тут мій улюблений акцент — це коробочки з переробленого картону, створені за методом пап’є-маше.
Фото: instagram/triptychnature
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ ЕТИЧНИЙ БРЕНД КОСМЕТИКИ DOTYK