Більше 60-ти відомих б’юті-брендів закликали захистити репродуктивне здоров’я жінок
У зв’язку з активною пропагандою антиабортного руху.
Питання репродуктивного здоров’я стало болючою проблемлою сучосної спільноти. Тому відомі б’юті-бренди підписали спільну заяву, в якій йдеться про захист жіночого здоров’я.
До цієї ініціативи долучилися Fenty, Glossier, Lush та інші. Про це повідомило видання WWD. Ініціатива під назвою «Не забороняйте рівність» має на меті виявити корпоративну солідарність «на підтримку охорони здоров’я жінок, включаючи аборти». Бренди усвідомили, що вони не хочуть підтримувати такі жертви.
Ми вважаємо, що доступ до медичного обслуговування має основне значення для досягнення рівності на робочому місці. Ми знаємо, що можливість досягти успіху для кожного забезпечує процвітання наших компаній, спільнот та економіки. Але ми ніколи не досягнемо рівності, якщо репродуктивні права будуть обмежені,
– говориться в заяві.
Вперше ця ініціатива набула розголосу в 2019 році, яку підписали близько 300 керівників різних організацій. Сьогодні ж ця заява дещо змінились через справу “Роу проти Вейда”, яка захищає свободу вагітної жінки робити аборт, незалежно від рішення правління США.
Ось повний перелік брендів, які підписали заяву: About-face beauty, Andalou Naturals, Andrew Fitzsimons Hair Care, Beautyologie, Beekman 1802, Beyond Yoga, Black Girl Sunscreen, Caire Beauty, Circumference, Cocokind, Dame Products, Ellis Brooklyn, Emilie Heathe, Esker Beauty, Fenty Beauty, Fenty Skin, Ghost Democracy, Glossier Inc., Glow Recipe, Golde, Goop, Hanni, HBFit, Hellablack, Hyper Skin, Innersense Organic Beauty, JamieMakeup, Jenny Patinkin, Keira Ashley, Kinship, KraveBeauty, KVD Vegan Beauty, Kypris, Lime Crime, Lip Lab, Lululemon, Lush Cosmetics, MakeLoveNotPorn, Mutha, Natureofthings, Ole Henriksen, Otherland, Pacifica Beauty, Pattern Beauty, Plantkos, Saie, Saint Jane, Sienna Naturals, Starface, State of Menopause, Symbiome, Tenoverten, The Body Shop, The Little Market, Tower 28, Uni Refill System, Urban Skin Rx, Veracity, Violet Grey, VSpot, Ziip and ZitSticka.
Також до ініціативи долучилися бренди Gucci та Levi’s. Вони висловили своє занепокоєння стосовно ризиків, що несе рішення США для репродуктивного здоров’я американок.