
Бранч клініки hairHelp у Fairmont Grand Hotel Kyiv
В готелі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбувся бранч клініки hairHelp, присвячений темі здоров’я волосся. Разом з президентом Всеукраїнської асоціації трихологів Денисом Прокоповичем говорили про проблеми випадіння волосся на тлі емоційного стресу і тривожного стану.

“Нашою ціллю є популяризація трихології не тільки серед лікарів, але й усіх, кого турбує власне здоров’я“, — так розпочав зустріч лікар Денис Прокопович, який є засновником клініки hairHelp, та офіційним трихологом французького бренду L’Oréal Paris в Україні.

Повинна бути культура догляду за своїм волоссям. Якщо випадіння волосся стає для вас проблемою, шукайте виключно лікаря дерматолога трихолога. Причин випадіння може бути безліч, і тільки лікар, зібравши воєдино всю інформацію з проблеми, здатний грамотно побудувати терапевтичну тактику.

Генеральним партнером бранчу став італійський трихологічний преміум бренд натуральної косметики для шкіри голови та волосся зі світовим імʼям — MURAN. Проєкт MURAN народився в дослідницьких лабораторіях DNG Group і об’єднує провідні дослідження в сфері космецевтики та догляду за волоссям. “Як лікар можу сказати впевнено: це космецевтика, яка працює”, — зауважив Денис Прокопович.

Амбасадор бренду, реабілітологиня-трихологиня Яна Юрченко під час бранчу розповіла про догляд як складову порятунку волосся, познайомила гостей з новинками бренду MURAN та розказала, як правильно підібрати домашній догляд. У кожного учасника заходу була можливість пройти експрес-діагностику шкіри голови та волосся та отримати рекомендації щодо догляду від технолога бренду Muràn, провідної лікарки- трихологині клініки hairHelp — Софії Малеш.


Партнером заходу також став бренд MON MOU — український виробник аксесуарів для волосся, які турбуються про силу та красу локонів. Всеукраїнська асоціація трихологів рекомендує вироби MON MOU з натуральним шовком для дбайливого догляду, мінімізації пошкодження та сприяння збереженню природного здоров’я волосся.


За літній настрій бранчу відповідала Квіткарня “Ю” — корнер сучасних українських букетів та подарунків, натхнених українськими традиціями.








Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ КОСМЕТИЧНИЙ БРЕНД WHITE SPRUT ВІДКРИВ СВІЙ ПЕРШИЙ МАГАЗИН
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я