Український бренд нішевої парфумерії 13PERFUMES представив новинку. Це аромат Soft Spoken з нотами апельсину, лаванди, кипариса, кедра, пачулей і мускусу.
Український бренд нішевої парфумерії 13PERFUMES представив новинку. Це аромат Soft Spoken з нотами апельсину, лаванди, кипариса, кедра, пачулей і мускусу.
Український бренд нішевої парфумерії 13PERFUMES продовжує розширювати лінійку своїх ароматів. Тут представили новинку – осінній аромат Soft Spoken. Фраза походить з англійської і використовується для опису людини, яка ззовні виглядає лагідно і спокійно, проте знаходиться у центрі без надмірної уваги від себе.
“Soft Spoken – це аромат впевненості й власності. Він не кричить про себе, але ненав’язливо й чітко заявляє про свою присутність. Цей парфум закохує поступово, наче тихий шепіт, що з кожною секундою посилює свій вплив. Лиш прислухайтесь, і ви вже не зможете відмовити його магії. Він символізує внутрішню силу, яка не потребує гучних слів. Це аромат про розуміння своєї цінності, про ту непомітну, але стійку присутність, яка залишає слід”, – розповідвють у 13PERFUMES.
В композиції аромату – яскраві компоненти. Він відкривається нотами солодкого апельсина, лаванди, кипариса. У серці – копайський бальзам, гур’юнський бальзам, олібанум. Серед базових нот – кедр, гваякове дерево, кашмеран, пачулі, мускус.
13PERFUMES – новий український бренд нішевої парфумерії. Він робить парфуми, концептуально та фінансово доступні для молодих українських споживачів. Та має повний цикл виробництва в Україні.
Фото: 13PERFUMES