Закрити
UA
бренд KEVIN.MURPHY святкує ювілей
Краса

Бренд KEVIN.MURPHY святкує ювілей: 20 років революції в догляді за волоссям

Поділись:

Бренд KEVIN.MURPHY, що створює популярні засоби для догляду за волоссям, святкує ювілей – 20 років революції в індустрії краси. 

KEVIN.MURPHY – бренд, що народився з тієї ж філософії, що й догляд за шкірою. Він завоював репутацію як інноваційний бренд по догляду за волоссям та фарбуванням, що йде в ногу з модою, завдяки високоефективним формулам, які поєднують в собі найкраще з науки та природи. Бренд черпає натхнення з подіуму, а потім переносить його в стіни салону. 

Кевін Мерфі, відомий своїми легендарними пляжними хвилями і укладаннями, мабуть, один з найвпливовіших стилістів по волоссю в Австралії і в усьому світі. Кевін став провідним стилістом зі створення омріяної зачіски Beach Hair – характерного укладання, яке посіло свою нішу у світі моди. Роботи Кевіна прикрашали обкладинки найбільших світових видань. Він очолював команди перукарів відомих модних домів у всьому світі й укладав волосся багатьом відомим особистостям, таким як Кайлі Міноуг і Еббі-Лі Кершоу.

Бренд KEVIN.MURPHY засновано у 2004 році. Перша лінійка налічувала 7 продуктів, створених з натуральних інгредієнтів, де головним принципом було дбайливе ставлення до волосся та до природи. Сьогодні продукція KEVIN.MURPHY продається у понад 60 країнах світу, а асортимент налічує більше за 150 найменувань, включаючи лінійки для фарбування: KEVIN.MURPHY+COLOR.ME GLOSS та KEVIN.MURPHY+BLONDE.

“Від самого початку я хотів, щоб KEVIN.MURPHY відрізнявся від інших. Я знав, що продукти мають бути візуально відмінними від усього, що є на ринку, адже не було сенсу додавати інноваційні формули в те, що виглядало б надто буденно. Але також, продукти повинні працювати і робити це ефективно. Так і почалась історія бренду”, – каже Мерфі.

Народжений зі світу моди та ефективності, KEVIN.MURPHY черпає натхнення в високоефективному косметологічному догляді за шкірою, адаптуючи його під потреби та запити волосся.

“Наша філософія “Косметологія для Волосся” вперше з’явилася, коли я працював на фотосесіях на початку 90-х років. Всі продукти того часу були призначені для прямих плоских зачісок. Я відчував, як вони робили волосся важким і жирним, тому можна було використовувати лише крихітну частинку і наносити лише на кінчики. Я дуже хотів змінювати характеристики волосся, тому мені потрібна була можливість наносити засіб по всьому волоссю. Я почав вивчати засоби для догляду за шкірою і те, як вони вбираються, почав змішувати лосьйон для тіла з лаком для волосся, використовував тонік для розрідження гелю, щоб він швидше висихав, почав змішувати тіні для повік з гелем і лосьйонами, щоб все працювало швидше і надавало волоссю переливчастого блиску, який ви могли б впізнати. Продукт, який народився з цих еспериментів, був HAIR.RESORT.”, – згадує Мерфі.

Прихильність Кевіна до інновацій визначає його як лідера і законодавця моди, який формує майбутнє сучасної перукарської справи та надихає наступні покоління стилістів на відкритість до еспериментів, допитливість та працьовитість для досягнення результату.