Британський бренд зубних щіток Apriori співпрацює з українською фандрайзинговою платформою United24. Компанія підтримує медичний напрям.
Молода британська компанія Apriori відома незвичайною колекцією зубних щіток, які точно входять в топ найбільш інстаграмних повсякденних продуктів. Зубна щітка – це річ, яка обов’язково має бути у кожного і в кожному домі. Люди звикають до таких речей і не звертають на них увагу, хоча б мали.
Тож дизайнери Apriori вирішили, що повсякденний предмет має бути стильним та красивим. І створили зубні щітки Slim – елегантні і водночас мінімалістичні. За досконалий дизайн ці щітки отримали нагороду Red Dot Award. Але найголовніше те, що естетику об’єднали з практичністю: модель щіток розробляли разом із стоматологами.
Також компанія підтримує принципи сталого розвитку і екологічності. Щоб зменшити вплив на навколишнє середовище, тут використовують нитки на біооснові, рослинні і компостовані матеріали.
Ще британці Apriori підтримують Україну. Компанія випустила зубні щітки в кольорах українського прапора. 24% прибутку спрямують до фандрайзингової платформи United24. Кошти підуть на медичний напрям – закупку машин швидкої допомоги, медичного устаткування, реабілітаційних тренажерів, генераторів тощо. Допомога надходитиме туди, де найбільш потрібна.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Apriori
Читайте також: INRO ТА UNITED24 ПРЕЗЕНТУВАЛИ КОЛЕКЦІЮ СВІЧОК, ПРИСВЯЧЕНУ ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИМ МІСТАМ