Наближається великий прорив для #newceline.
Еді Сліман обіймає посаду креативного директора Seline майже два роки, і за цей час він встиг випустити лінійку чоловічого одягу, переглянув позиціонування модного будинку, і навіть випустив нові аромати. Варто зазначити, що французький бренд вже вісім років не випускав своїх парфумів.
У новій колекції Haute Parfumerie буде представлено 11 гендерно-нейтральних ароматів, 9 з яких доступні для замовлення вже зараз. Відомо, що вісім із них буде створено для повсякденності, а троє — для вечора. Назви для парфумів були обрані недарма: кожен із них асоціюється з особливим періодом життя Еді Слімана. Наприклад, один із ароматів буде створено на основі спогадів 15-річного ще нікому не відомого хлопчика, який пізніше зміг стати креативним директором Seline.
Читайте також: Олів’є Рустен та Кара Делевінь знялися в рекламному кампейні для Balmain
Гранені акорди та композиції в колекції не мають відмінностей між традиційними чоловічими та жіночими нотами. Вони гармонізують безперервне питання сучасності та ідентичності,
– йдеться у заяві бренду.
Вартість одного флакона варіюватиметься від 220 доларів за 100 мілілітрів. Парфуми можна буде придбати у бутіках модного будинку, а також у першому у світі бутику Celine Haute Parfumerie на вулиці Сен-Онорі у Парижі. Передбачається, що наступного року Seline випустить ще три нові аромати.
Поки французький модний будинок наголошує на створенні ароматів, Burberry запустили авторську онлайн гру, щоб залучити нових клієнтів