Закрити
UA
Краса

Чисті помисли: вибираємо засіб для демакіяжу

Поділись:

Вимоги до сучасних очисників висуваються високі.

Close-up face of beautiful woman applying moisturiser cream on her cheek
Вони повинні розчиняти зовнішні забруднення, макіяж та видаляти похідні шкіри, а саме – піт, жир, бактерії та омертвілі клітини. При цьому «клінсери» зобов’язані підтримувати здорову кислотно-лужну рівновагу шкіри або, як ми часто чуємо в рекламі, рН. Використання лужного мила, наприклад, призводить до того, що pН шкіри перетворюється із зразкового 5,5 на 8, який характерний для людини 70-80 років. Тому якщо ви двічі на день «залугочуєте» шкіру, то на якийсь час зістарюєте її. У дівчат pH повернеться в норму через 30 хвилин, а у жінок, чий вік наближається до 40 років, процес займе години дві. Такі перепади не користуються нікому!

[metaslider id=638]
Вибрані нами новинки мають низькі рH: від 4 до 6, тому гармонію шкіри не порушують.

Мус для вмивання Aqua Effect, Nivea (3) є ідеальним для сухої шкіри: завдяки спеціальному механічному дозатору дає ніжну піну, збагачену мигдальним маслом. Як косметичні вершки в рідкій формі.

Чутливої ​​шкіри адресована міцелярна вода на основі заспокійливих ромашки та виноградної води Make-Up Remover Cleansing Water, Caudalie (2). Її не потрібно змивати, досить просто протерти обличчя спонжем.

Для тонкої та пошкодженої шкіри найкраще очищувальне рішення – м’який крем з великою кількістю рослинних восків, рижиковою олією та водою білого лотосу Creamy Cleansing Cream, Kenzo (1).

Глибоке очищення та ексфоліацію клітин, що відслужили, можна довірити мінеральному скрабу Cellular Mineral Face Exfoliator, La Prairie (4).

Алмазна та кварцова пудри у поєднанні з рожевим маслом зроблять рельєф шкіри гладким, як у дитини.

Що стосується продуктів для очей, то pH сльози становить 7,4, тому виробникам косметики доводиться балансувати між розумними і красивими, створюючи продукти, які і очі не печуть, і туш прибирають, і шкіру не сушать. До таких відноситься легкий міцелярний гель «Абсолютна ніжність», L’Oral Paris (5).