Воно реальне, і тепер кожен фанат дів може його придбати.
Актриса та співачка, якій нещодавно виповнився 51 рік, вперше почала дражнити своїх фанатів тим, що вона розробляє концепт власної доглядовий лінійки для особи ще у 2018 році. Більшість життя останні два роки вона присвячувала саме цьому сегменту її іменного бренду.
Лінійку косметики JLo Краса очікує запуск 1 січня на власному сайті голлівудської зірки jlobeauty.com. Дженніфер Лопес презентує 8 продуктів, серед яких є спеціальна сироватка за 79 доларів, яка називається “Що JLo Світитися”, що у перекладі означає – “Це сяйво Джей Ло”.
“Поверхня особи підтягується, і ви відразу зможете відчути, як ваша шкіра насичується додатковим світінням”, – говорить опис саме цього авторського продукту актриси.
Серед інших товарів іменного краса-бренда Лопес вважаються: крем для особи “Що Блокбастер” крем за 58 доларів, підсилювач кольору особиЩо Star Фільтр” — 39 доларів, маска для обличчя”Що Безмежний Світитися” особа маска — 18 доларів, засіб, що очищає “Що хіт Single” вартістю 38 доларів, крем під очі “Що Fresh Приймати” — 48 доларів, зволожуючий гель із SPF 30 “Що Великий Екран”за 54 доларів та харчова добавка вартістю у 36 доларів”Що Внутрішній любов“.
Читай також: Not a princess: Що потрібно знати про Діану фон Фюрстенберг
Всі засоби будуть упаковані в коробочки відтінку рожевого золота, таким чином натякаючи на улюблений антикварний годинник Джей Ло від бренду Cartier.
В інтерв’ю для видання Гламур Лопес говорила, що у догляді за шкірою обличчя вона покладається на ефективні доглядові засоби, а не ботокс або лазери. Саме так красуня підтримує свої молодість та квітучий вигляд.
“Я не така людина. Я нічого не маю проти тих, хто користується подібними речами, але мені це не подобається”, — розповідала тоді Джей Ло виданню.
“Мене більше цікавить природний підхід до піклування про шкіру обличчя. Все, чим я не користувалася, обов’язково має бути натуральним, і я дуже хочу, щоб ця концепція працювала. Я хочу, щоб там була гіалуронова кислота. Мені потрібні засоби, які допоможуть, тому що я не хочу, щоб у якийсь момент мені доводилося вдаватися до голок. Я не кажу, що виключаю такий варіант, але він точно не настане найближчим часом».
Вона також розповіла, що секретний інгредієнт її краси – оливкова олія, яка є практично у кожному засобі. А також комплекс гіалуронової кислоти “next-Jen” проти старіння.
Після того, як продукти з’являться на сайті напередодні Нового року, їх також можна буде придбати у магазинах Sephora та на сайті Amazon починаючи із 14 січня.