
Джейсон Ву створив дизайн флакона культової води Caudalie
Відомий еліксир молодості від Caudalie представлений у новому дизайні.
Створювати принти для колекцій одягу Джейсону Ву виявилося замало, тому дизайнер перейшов на косметичні засоби. Першим, чого торкнулася рука тайванського дизайнера, стала лімітована колекція ароматів Hugo Boss, випущена минулого року. А цього літа Джейсону запропонували створити новий дизайн знаменитого antiage-засобу Caudalie, що випускається з 1997 року.
В результаті флакон еліксиру молодості став матовим і прикрашений мереживним візерунком, що повторює малюнок тканини з колекції Jason Wu весна-літо ’16. Усього таких пляшечок було випущено 50 000: обсягами 100 та 30 мілілітрів.
Джейсон пропонував багато шалених ідей. Він хотів замінити матеріал флакона, але ми не могли помістити формулу засобу у пластик. Ефірні олії деяких рідкісних рослин повинні зберігатися лише у певному склі,
− розповідає про колаборацію засновниця бренду Caudalie Матільда Томас.
Більше від
- Beauty-подарунки для неї на Новий рік: 5 знахідок від українських брендів
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх