Натуральна краса для справжньої актриси – запорука вічного успіху.
Емілія Кларк дала найкращу відповідь на непотрібні поради щодо поліпшення зовнішності.
Під час недавнього інтерв’ю для ELLE UK актриса згадала, як одного разу косметолог сказала Емілія, що їй потрібен філер у віці 28 років.
Я просто показала їй на двері. Я буквально була близька до того, щоб сказати їй “забирайся”, – розповіла зірка “Ігри престолів” та глобальний амбассадор бренду Clinique у відповідь на питання про гіршу раду з краси, яку їй коли-небудь давали.
“Тоді ви зможете повернути своє обличчя назад”, – згадала 34-річна актриса точні слова того косметолога.
Емілі розповіла, що саме мама давала їй найдієвіші поради щодо догляду за своєю зовнішністю.
“Змалку вона говорила мені, що важливо очищати, тонізувати і зволожувати. Яка найсмішніша порада щодо догляду за шкірою обличчя? Напевно, щось із платформи Гоп… Я люблю її, люблю Гвінет Пелтроу, але є деякі речі, які виглядають аж надто безглуздо”.
Читай також: Дженіс Дікінсон пояснила, чому Джіджі та Белла Хадід не супермоделі
“І, до речі, є справді божевільні поради, які справді працюють. Я пам’ятаю, як хтось розповів мені про фішку з чайними ложками. Якщо прикладати до віків, то вони знімають набряк. Вибачте, повторіть ще раз? Але це справді працює”.
Незважаючи на те, що Емілія працює в індустрії, яка надає перевагу молодості, зірка кіно каже, що вона горда тим, чого досягла до свого нинішнього віку, а також стверджує, що цілком спокійна з приводу процесу свого природного старіння.
“У 34 я почуваюся набагато мудрішим, розумнішим, у мене більше досвіду, я багато чого зробила, і я всім цим пишаюся. Час – єдиний, що дозволяє тобі всім цим займатися. Тому, якщо моє обличчя буде відображати, той час, який не провела на цій планеті, то так тому і бути”.
Минулого року номінантку на премію “Еммі” назвали першим глобальним амбасадором бренду Clinique.
“Це чудово і дуже почесно бути першим амбасадором. Мені подобається Clinique як бренд, тому що він універсальний і пізнаваний”.
Як і більшість жінок, вона познайомилася з брендом у молодому віці завдяки мамі, але стверджує, що не почала використовувати його, поки не усвідомила, що саме презентує бренд.
“Побачивши всі косметичні бренди, представлені в універмагах, я насправді помітив, що Clinique незмінно був повністю універсальним, – розповів Кларк. — Тож мені дуже пощастило співпрацювати з ними”.
Кларк дебютувала у рекламної кампанії Clinique iD COLLECTION, індивідуалізована система зволоження, доступна в 20 різних комбінаціях для задоволення різних потреб шкіри.
Актриса тепер «цілком захоплена» усіма товарами і пишається тим, що підтримує компанію, яка цінує індивідуальність — те, що вона прагне зберегти, незважаючи на свою кар’єру.
“Коли справа доходить до того, щоб заробляти на життя співбесідами, ви ризикуєте трохи втратити свою особистість”, – розповів Кларк. «Я завжди намагаюся переконатися, що те, що я говорю, справді справді і щиро відповідає тому, хто я є і що відчуваю, не жертвуючи при цьому надто великою частиною мого особистого життя».