Закрити
UA
Краса

Емілія Кларк розповіла, якою була її реакція на раду використати філери 

Поділись:

Натуральна краса для справжньої актриси – запорука вічного успіху. 

posts-to-db-Фото 1

Емілія Кларк дала найкращу відповідь на непотрібні поради щодо поліпшення зовнішності. 

Під час недавнього інтерв’ю для ELLE UK актриса згадала, як одного разу косметолог сказала Емілія, що їй потрібен філер у віці 28 років. 

Я просто показала їй на двері. Я буквально була близька до того, щоб сказати їй “забирайся”, – розповіла зірка “Ігри престолів” та глобальний амбассадор бренду Clinique у відповідь на питання про гіршу раду з краси, яку їй коли-небудь давали.   

“Тоді ви зможете повернути своє обличчя назад”, – згадала 34-річна актриса точні слова того косметолога. 

Емілі розповіла, що саме мама давала їй найдієвіші поради щодо догляду за своєю зовнішністю. 

“Змалку вона говорила мені, що важливо очищати, тонізувати і зволожувати. Яка найсмішніша порада щодо догляду за шкірою обличчя? Напевно, щось із платформи Гоп… Я люблю її, люблю Гвінет Пелтроу, але є деякі речі, які виглядають аж надто безглуздо”.   

Читай також: Дженіс Дікінсон пояснила, чому Джіджі та Белла Хадід не супермоделі 

“І, до речі, є справді божевільні поради, які справді працюють. Я пам’ятаю, як хтось розповів мені про фішку з чайними ложками. Якщо прикладати до віків, то вони знімають набряк. Вибачте, повторіть ще раз? Але це справді працює”. 

Незважаючи на те, що Емілія працює в індустрії, яка надає перевагу молодості, зірка кіно каже, що вона горда тим, чого досягла до свого нинішнього віку, а також стверджує, що цілком спокійна з приводу процесу свого природного старіння. 

“У 34 я почуваюся набагато мудрішим, розумнішим, у мене більше досвіду, я багато чого зробила, і я всім цим пишаюся. Час – єдиний, що дозволяє тобі всім цим займатися. Тому, якщо моє обличчя буде відображати, той час, який не провела на цій планеті, то так тому і бути”. 

Минулого року номінантку на премію “Еммі” назвали першим глобальним амбасадором бренду Clinique. 

posts-to-db-Фото 2

“Це чудово і дуже почесно бути першим амбасадором. Мені подобається Clinique як бренд, тому що він універсальний і пізнаваний”. 

Як і більшість жінок, вона познайомилася з брендом у молодому віці завдяки мамі, але стверджує, що не почала використовувати його, поки не усвідомила, що саме презентує бренд. 

“Побачивши всі косметичні бренди, представлені в універмагах, я насправді помітив, що Clinique незмінно був повністю універсальним, – розповів Кларк. — Тож мені дуже пощастило співпрацювати з ними”. 

Кларк дебютувала у рекламної кампанії Clinique iD COLLECTION, індивідуалізована система зволоження, доступна в 20 різних комбінаціях для задоволення різних потреб шкіри.  

Актриса тепер «цілком захоплена» усіма товарами і пишається тим, що підтримує компанію, яка цінує індивідуальність — те, що вона прагне зберегти, незважаючи на свою кар’єру. 

“Коли справа доходить до того, щоб заробляти на життя співбесідами, ви ризикуєте трохи втратити свою особистість”, – розповів Кларк. «Я завжди намагаюся переконатися, що те, що я говорю, справді справді і щиро відповідає тому, хто я є і що відчуваю, не жертвуючи при цьому надто великою частиною мого особистого життя».