Закрити
FROLOVська рок-принцеса: як створювали б'юті-образи
Краса

FROLOVська рок-принцеса: як створювали б’юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

Останній показ FROLOV – “Брудна як ангел” – відтворив естетику 2000-х у кожній деталі, від суконь до макіяжу.

Поділись:

FROLOVська рок-принцеса: за б’юті-складову відповідала команда під керівництвом Олександри Вєтрової, яка поділилася процесом створення образів, натхненням та головними акцентами мейкапу.

Відчути епоху через макіяж допомогли культові бренди Kevyn Aucoin та Pat McGrath Labs, офіційно представлені в Aromateque. Символи подіумної краси, вони ідеально доповнили концепцію шоу та дозволили втілити задум візажистів у деталях. Висвітлені губи, виразні очі та сяйливий ефект шкіри – мейкап, що ніби зійшов з backstage архівів модних шоу 2000-х.

Як створювали б'юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

Як створювали б’юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

Ми попросили Олександру описати макіяж моделей на показі FROLOV у трьох словах і отримали найбільш точний його опис: “FROLOVська рок-принцеса – тендітна, яскрава, та трохи зухвала”.

Вєтрова розповідає, що не шукала референси – достатньо було лише пригадати її дитинство:

“2000-ні – це період, коли я була у 5-6 класі. Я добре пам’ятаю пісні гурту «Крихітка», тенденції того часу і те, як сама експериментувала з мейкапом. Бліді губи, виразні очі, «начос» навиворіт – навіть у школу так ходила. Тому відтворювати такі образи для мене було дуже нативно”.

FROLOVська рок-принцеса: як створювали б'юті-образи

Як створювали б’юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

Аби макіяж гармоніював із загальною темою колекції, команда експериментувала з балансом між виразністю та мінімалізмом:

“Надія Шаповал, стилістка показу, пропонувала більш активний мейкап очей – так його носили у ті часи. Але нам було важливо знайти межу, щоб не перевантажити образи, адже головним акцентом все ж залишався одяг.”

FROLOVська рок-принцеса: як створювали б'юті-образи

Як створювали б’юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

“Для зачіски нашим референсом стала Кейт Мосс, яка була справжньою іконою 2000-х. Її стиль – це шик дівчини, яка вчора була на рок-концерті, а сьогодні просто прокинулася і пішла у своїх справах. Це ідеально відповідало ідеї «Брудна як ангел» – дівчата на подіумі виглядали як ангели, але ми трошки їх «забруднили», адже не існує нічого ідеального.”

Як створювали б’юті-образи для показу колекції «Брудна як ангел»

Образи моделей мали підкреслювати їхню природну красу, а макіяж слугував лише витонченим доповненням:

“Для мене очі – найгарніша частина жіночого обличчя, тому ми акцентували саме на їхній формі: пропрацювали чорним олівцем між віями, але залишили обличчя максимально чистим. Губи – бліді, як це було модно у 2000-х. Пам’ятаю, як сама наносила купу тону і шукала у мами світлу помаду – здавалося, що виглядаю найгарнішою у світі!”. Зачіски також доповнювали цей ефект: “Майже брудне волосся з легким «нальотом» року”.

 

За словами Вєтрової, створення б’юті-образів – це завжди синергія між усіма учасниками команди:

“Ми з Іваном Фроловим працюємо не вперше, і важливо, щоб кожен елемент працював на загальну картину. Це командна робота – від моделей до асистентів. Ми комунікуємо, спостерігаємо, як модель носить макіяж, чи комфортно їй. Для нас немає нічого важливішого за цілісний результат.”

 

Фото: @artemkina.v

Трипільська культура на подіумі: колекція Nadya Dzyak FW25/26

Слідкуйте за новинами в