Японія славиться своєю багатошаровою культурою та технологічними досягненнями. Від традиційних ритуалів до передових інновацій, Японія має свій погляд на розвиток сучасного суспільства. В матеріалі ми розглянемо тенденції з різних сфер Японії, які стали актуальними в усьому світі.
Японський підхід до краси характеризується прискіпливою увагою до деталей, відданістю інноваціям і шануванням традицій. Такі процедури, як краса гейші, купання в онсен та використання натуральних інгредієнтів, витримали випробування часом і поширилися на західні культури. Стародавні інгредієнти, такі як очищувальна олія (яка традиційно була популярна серед спільноти гейш), а також зелений чай і вишневий цвіт, поєднуються з інноваціями в сучасних технологіях.
Наприклад, японські компанії ретельно вивчають можливість створення персоналізованих косметичних засобів на основі стовбурових клітин, враховуючи індивідуальні потреби кожного. Загалом, в країні є безліч запатентованих інгредієнтів, екстрактів, що створені за новими технологіями. Також, японський ринок відомий своїми beauty-гаджетами: вони відверто пропагандують їх використання. Наприклад, навіть у своїх мінімалістичних лінійках японці мають масажні креми та маски.
Значна частина індустрії skincare в Японії спрямована на профілактику та здоров’я, а не на розв’язання проблем. Саме тому б’юті-рутина обертається навколо кількох ключових продуктів.
Японці цінують поняття розкоші та простоти. Суть цієї філософії чудово укладена в естетичне та водночас функціональне пакування. Ось декілька тенденцій:
Однією з головних особливостей японської косметики є її орієнтація на натуральні компоненти. Рослинні екстракти, морські водорості, мінерали та інші натуральні речовини дуже популярні при створенні засобів по догляду за шкірою. Такий підхід не лише забезпечує ефективність догляду, але й зберігає здоров’я шкіри.
Наприклад, для розробки продуктів японський бренд доглядової косметики Majesta видобуває власну воду та більшість компонентів ще на етапі, коли вони знаходяться в рослинах чи грибах. Також, бренд має запатентовані компоненти — ферментований екстракт лілії та екстракт гуашіша, які присутні в кожному засобі. Вони прискорюють метаболізм шкіри, відновлюють тонус, омолоджують і запобігають «засинанню» клітин.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Основна ідея та одна з найважливіших особливостей даного виду манікюру — дбайливе ставлення до нігтів, інтенсивний догляд за руками й натуральний ефект. Саме тому його полюбили всі ті, хто цінує природну красу. Під час процедури майстри використовують лише безпечні засоби: ефірні олії, пантенол, гліцерин, вітамінні комплекси та рослинні екстракти. До речі, такий манікюр набирає популярності й в Україні: його все частіше можна знайти серед переліку послуг в салонах краси.
Хоч може й здаватися, що японці постійно працюють та створюють черговий геніальний винахід, серед населення помітно зросла свідомість щодо важливості гармонії між робочим та особистим часом. Також, помітна тенденція переходу до віддаленої роботи. Компанії адаптуються до цієї нової реальності та активно досліджують гібридні моделі, які пропонують гнучкість та зберігають продуктивність.
Протягом останніх років багато брендів зосереджуються на екологічності у своїх майбутніх бізнес-планах. Зростає популярність продукції з екологічним пакуванням. Водночас наявні пластикові тари планують переробляти у матеріали для створення доріг і тротуарів.
Фешн-бренди також зосереджуються на перероблюванні речей, щоб боротися з проблемою сміття. Небажані предмети, такі як вживаний одяг, пластикові парасолі та розбита кераміка, переробляються для виготовлення нових продуктів, таких як намиста та водонепроникні сумки.
Одяг великого розміру продовжує набирати популярності. Цей тренд пропонує не тільки зручний і скромний варіант, але й дозволяє людям продемонструвати свою індивідуальність за допомогою багатошаровості. Картаті візерунки також повернулися в японську моду, особливо в спідницях у стилі школярок і кольорових штанах. Ці візерунки додають нотку ностальгії, зберігаючи сучасну атмосферу. Також, у зв’язку з дистанційною роботою стрімко зростає й попит на зручний і стильний одяг для дому.
Штучний інтелект активно інтегрується у повсякденне життя, зокрема у сфері робототехніки. Роботи, які можуть імітувати діяльність людини, навчатися та адаптуватися під час роботи, розробляються для різних застосувань, таких як виробництво, маркетинг, логістика, обслуговування клієнтів, охорона здоров’я тощо. Тенденції доводять, що у майбутньому ШІ буде супутником у зростанні та розвитку бізнесу з будь-якої сфери.
Читайте також: Французькі есенції та італійський дизайн: новий парфюмерний бренд Blancheide
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Японці все більше цікавляться натуральними продуктами. Вони починають ретельніше слідкувати за собою та прагнуть споживати їжу, яка буде підтримувати здоровий спосіб життя. Японські споживачі готові платити більше за високоякісні продукти, включаючи каву, вино, чай та інші продукти. Щодо харчування у закладах: клієнти шукають не лише смачні, а й інноваційні страви та унікальну атмосферу. Саме тому ресторани створюють незабутні враження для своїх гостей. Наприклад, пропонують живу музику, художні інсталяції, а також обіди у віртуальній реальності, де люди можуть «подорожувати» в різні частини світу.
Японія є однією з країн, яка має високий показник тривалості життя. Багато науковців пов’язують цю закономірність зі збалансованим раціоном, високою фізичною активністю, медитативними практиками та відсутністю зайвої ваги у мешканців. Однак окрім вищезгаданих факторів слід звернути увагу на одне японське явище, яке описують Ектор Гарсіа (Кірай) та Франсеск Мірал’єс у своїй книжці “Ікіґаї”. Це поняття можна перекласти як “відчуття власного призначення”. Японці безліч часу приділяють визначенню сенсу та цілей у житті, а також вони присвячують час та енергію тим справам, які приносять задоволення та користь. Також, більшість населення Японії – інтроверти, тож вони чудово розуміються на тому, аби якісно і в задоволення проводити час наодинці з собою.
Фото: Unsplash