
Гаррі Стайлз представив свою лінійку лаків для нігтів
Цікаво, що це один із перших знаменитостей, який презентував особистий бренд не з доглядової та декоративної косметики.

Instagram/@harrystyles
Гаррі Стайлз завжди вмів нас здивувати, але те, що виконавець випустив власну лінійку косметичних засобів, нас не шокувала. Але це був би не Гаррі Стайлз, якщо представив стандартний набір: догляд за обличчям або декоративні засоби. Ні! Виконавець вирішив, що лаки для нігтів – це найкращий початок для особистого бьюті-бренду.
Колекція, що складається з чорного, бежевого, рожевого та білого лаків, вийшла першою під новим брендом співака Pleasing і до них також можна буде придбати літери-наклейки для декорації. Про це повідомляє видання Hypebae.

Instagram/@trendmood1
Але не лаками єдиними. Гаррі Стайлз, все ж таки, розширив свою лінійку і додав кілька позицій косметики: освітлювальна сироватка для обличчя і крем для шкіри навколо очей і губ. До складу цих засобів увійшли брусниця, гіалуронова сіль та бамія.
Читайте також:Біллі Айліш випускає перший авторський аромат
Перша лінійка бренду виконавця надійде у продаж із 29 листопада і ціни варіюватимуться від 25 до 65 доларів (655 грн 1700 грн).
Нагадаємо, що цей рік повний нових зіркових косметичних брендів: Розі Хантінгтон-Уайтлі, Аріана Гранде, Еллен ДеДженерес, Дженніфер Еністон та інші відкрили у собі підприємницьку жилку та представили особистий бьюті-бренд.
Більше від
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар