Цікаво, що це один із перших знаменитостей, який презентував особистий бренд не з доглядової та декоративної косметики.
Гаррі Стайлз завжди вмів нас здивувати, але те, що виконавець випустив власну лінійку косметичних засобів, нас не шокувала. Але це був би не Гаррі Стайлз, якщо представив стандартний набір: догляд за обличчям або декоративні засоби. Ні! Виконавець вирішив, що лаки для нігтів – це найкращий початок для особистого бьюті-бренду.
Колекція, що складається з чорного, бежевого, рожевого та білого лаків, вийшла першою під новим брендом співака Pleasing і до них також можна буде придбати літери-наклейки для декорації. Про це повідомляє видання Hypebae.
Але не лаками єдиними. Гаррі Стайлз, все ж таки, розширив свою лінійку і додав кілька позицій косметики: освітлювальна сироватка для обличчя і крем для шкіри навколо очей і губ. До складу цих засобів увійшли брусниця, гіалуронова сіль та бамія.
Читайте також:Біллі Айліш випускає перший авторський аромат
Перша лінійка бренду виконавця надійде у продаж із 29 листопада і ціни варіюватимуться від 25 до 65 доларів (655 грн 1700 грн).
Нагадаємо, що цей рік повний нових зіркових косметичних брендів: Розі Хантінгтон-Уайтлі, Аріана Гранде, Еллен ДеДженерес, Дженніфер Еністон та інші відкрили у собі підприємницьку жилку та представили особистий бьюті-бренд.