Про оновлену губну помаду “Ультра”, інші цікаві новинки та останні тренди в макіяжі – в інтерв’ю Емілі Ховарт, глобальної маркетингової Makeup-директорки компанії Avon.
В інтерв’ю Marie Claire Емілі Ховарт, глобальна маркетингова Makeup-директорка компанії Avon, розповіла про оновлену губну помаду “Ультра”, тренди в макіяжі та про сталість у сфері декоративної косметики.
В інтерв’ю Емілі Ховарт, глобальна маркетингова Makeup-директорка компанії Avon, розповіла про помаду “Ультра”, новинки, тренди і сталість.
Компанія Avon представила оновлену губну помаду “Ультра”. Історія цього beauty-продукта дуже цікава. Перед тим, як розробляти формулу помади, Avon опитали 3000 покупців у всьому світі. Усім ставили одне питання: “Що для вас найважливіше, коли ви купуєте губну помаду?”. Головною відповіддю став колір. Майже усім було важливо те, який колір вони отримують на губах. Головною ідеєї стало створити помаду, колір якої залишався однаковим і в упаковці і на губах.
Тож Avon покращили свій бестселер – губну помаду “Ультра”. Тепер вона містить на 25% більше пігменту, що забезпечує ефектний колір, який відповідає інтенсивному відтінку, який ви бачите, коли купуєте помаду. Також цей продукт доглядає за шкірою. У складі матових та мерехтливих відтінків – вітамін E, олія авокадо та кунжутна олія. У складі кремових відтінків – вітамін E, олія авокадо та олія жожоба. Новий продукт можна придбати на сайті my.avon.ua.
Про новинку, а також про тренди в макіяжі та сталість у сфері декоративної косметики в інтерв’ю Marie Claire розповіла Емілі Ховарт, глобальна маркетингова Makeup-директорка компанії Avon.
Емілі Ховарт, глобальна маркетингова Makeup-директорка компанії Avon
Якою ви бачите роль Avon у формуванні світових трендів краси? Що вас надихає?
Компанія Avon має більше 130 років досвіду у сфері краси. Наша роль полягає в тому, щоб використовувати цей досвід при розробці якісних продуктів світового класу з урахуванням нових потреб споживачів. Саме так ми зробили під час розробки нової помади “Ультра”. Щоб створити її ми запитали 3000 людей у всьому світі: “Що для вас є найважливішим, коли ви купуєте помаду?”.
Ми пропонуємо неймовірну красу за неймовірною ціною. Використовуємо свій інноваційний потенціал, щоб розробити відзначені нагородами продукти. Ці продукти підвищують впевненість та гарантують, що найкраще в красі є доступним для усіх. Що важливіше, ніж будь-коли, з огляду на вищу вартість життя.
Наші продукти – з найвищим рейтингом. Вони отримують мільйони п’ятизіркових відгуків і їх люблять так само, як і престижні альтернативи. Ми це знаємо, оскільки проводимо сліпе тестування для збору відгуків споживачів. У нас є власна команда з понад 200 науковців світового рівня, які розробляють неймовірні продукти. Ми маємо 500 патентів!
Що мене надихає – це можливість підтримати представників Avon у досягненні їхніх особистих цілей, пропонуючи дивовижні інноваційні актуальні продукти, доступні для всіх.
Щоб створити губну помаду “Ультра”, ми запитали 3000 людей у всьому світі: “Що для вас є найважливішим, коли ви купуєте помаду?”.
Які зараз найбільші тренди в індустрії макіяжу? Як Avon адаптується до них?
По-перше, це тенденція натурального макіяжу та No Make Up (макіяжу без макіяжа). Ми розробляємо продукти, щоб створити величезну різноманітність, щоб споживачі мали право вибору. Ми адаптуємося і гарантуємо, що наші відтінки і фініши відповідають потребам натурального макіяжу. Наприклад, в Avon “Ультра” – найбільший асортимент в Україні: 20 матових, 20 кремових та 10 мерехтливих відтінків. Загалом 50 відтінків – від натуральних до сміливих. Вони наповнені ще більшою кількістю пігменту, ніж будь-коли. Тому колір, який ви бачите на помаді, – це колір, який ви отримуєте на своїх губах.
По-друге, це тенденція Skinification (продукти та бази, які любить шкіра). Споживачі очікують більшого від продуктів і шукають інгредієнти, які сподобаються шкірі. У Avon низка таких продуктів: від спеціально розробленої серії Make Up + Care, яка включає відзначену нагородами помаду з гіалуроновою кислотою “Суперзволоження” (нашу першу в світі губну помаду із зволожуючим центральним ядром HA) і тональний крем-сироватку для обличчя SPF 30, до олій для губ і тональних кремів з додаванням ніацинаміду.
Також важливі тенденції кольорів і відтінків. Наразі ми бачимо, що глибші тони поступаються місцем яскравішим тонам, які підвищують настрій. Звичайно, ми врахували це з лінійкою “Ультра”. Також ми робимо обмежені випуски модних колекцій. Вони з’являтимуться цілий рік.
Які ваші улюблені продукти Avon?
Це губна помада Avon “Ультра”. Моя сумка повна різноманітних відтінків, але “Червона перевага” – це мій засіб для підвищення впевненості, особливо напередодні великих ділових зустрічей. У тональному кремі для обличчя “24 години стійкості” мені подобається фініш, який цей продукт надає. Я знаю, що коли наношу його вранці, він протримається протягом дня. Багатофункціональна туш для вій “Бездоганні вії” – геніальна. Мені не потрібно вирішувати, чи хочу я додати об’єм, довжину або підняти вії. Це справжня геніальна багатозадачна туш, яка робить усе для вій. З ароматів мені подобається Avon Attraction для неї. Ношу його щодня.
Як Avon встигає за зростаючим попитом на чисту красу та натуральні інгредієнти в косметиці?
Нам в Avon дуже пощастило: ми маємо висококваліфіковану власну команду, яка проводить дослідження і розробки та постійно працює над найновішими технологіями та інгредієнтами. Ми розробляємо формули та використовуємо компоненти, які мають менший вплив на планету. Натуральні – не обов’язково є екологічно чистими. І ми повинні враховувати вплив і ризики інгредієнтів, які використовуємо, для людей і навколишнього середовища. Наші команди використовують інструмент оцінки життєвого циклу, який аналізує вплив наших продуктів на кожному етапі, починаючи з інгредієнтів і закінчуючи їх виготовленням, використанням і утилізацією. Кожен продукт оцінюється за 16 різними показниками. Ви можете прочитати більше про це в нашому звіті про корпоративну відповідальність.
Команда працює над тим, щоб кожен новий продукт був більш екологічним. Це включає в себе дослідження екологічних і біологічних інгредієнтів, перехід на органічні та сертифіковані інгредієнти, регенеративне землеробство та зосередження на ключових інгредієнтах, таких як спирт, поверхнево-активні речовини та силікони. Усі косметичні засоби та засоби особистої гігієни Avon також схвалені Cruelty Free International у межах програми Leaping Bunny. Насправді Avon була першою глобальною косметичною компанією, яка припинила тестування своєї продукції на тваринах у країнах, де працює, і вже більше 30 років працює над визнанням методів без використання тварин.
Команда працює над тим, щоб кожен новий продукт був більш екологічним.
Як Avon привносить ці цінності в категорію декоративної косметики?
Ми працюємо над використанням більш екологічних матеріалів як для упаковки, так і для продукту. Основна ініціатива цього місяця полягає в тому, що наша культова губна помада повністю придатна для вторинної переробки.
Минулого року ми переосмислили наші палітри тіней для повік, щоб видалити пластик. Ми створили палетку з картону, використовуючи сертифікований папір ради Forest Stewardship Council (FSC). Це заощадило близько 19 тонн пластику на рік, зменшило викиди вуглецю. А самі тіні для повік використовували слюду, перевірену Responsible Mica Initiative.
Зараз ми переводимо всі пудрові продукти на картонну упаковку, яка підлягає переробці. Ми прагнемо переконатися, що кожен новий продукт є більш екологічним, тому ми регулярно вдосконалюємо упаковку та формули, щоб переконатися, що ми на шляху до досягнення корпоративних цілей – бути готовими до переробки, де це технічно можливо.
Ми в Avon вважаємо, що клієнти не повинні переплачувати за екологічність. Натомість бренди повинні переконатися, що стійкість враховується в кожному аспекті їхньої діяльності – від постачання інгредієнтів до виробництва, пакування, транспортування та розповсюдження. Щоб вони могли виробляти ефективні та доступні продукти. Сталий розвиток не має бути розкішшю. Споживачі не повинні вирішувати, чи можуть вони собі цю розкіш дозволити. Avon є лідером галузі, який пристрасно впроваджує ці принципи.
Чи можете ви поділитися конкретними проєктами щодо зменшення впливу косметики на навколишнє середовище?
Те, про що я вже зазначила раніше: зменшення кількості пластику та використання сертифікованих картонних палеток, а також перехід до упаковки для губної помади з одного матеріалу, готового до переробки.
Окрім цього, ми скорочуємо використання первинного пластику в наших гелях для душу, лосьйонах для тіла тощо, вводимо більше сертифікованих і відстежуваних інгредієнтів у нашому портфоліо та переходимо на інгредієнти з меншим впливом на навколишнє середовище.
Ключову увагу приділено зменшенню кількості пластику, зокрема на зовнішній упаковці. Наприклад, ми видаляємо плівку з усіх ароматичних продуктів. Її було замінено двома етикетками із захистом від несанкціонованого доступу.
Яку роль у стратегії сталого розвитку Avon відіграє придатна для переробки та багаторазового використання упаковка?
Упаковка, придатна для переробки та повторного використання, стане ключем до зменшення впливу наших продуктів, особливо з точки зору скорочення викидів вуглецю та використання пластику. У нас амбітні цілі щодо скорочення упаковки нашої продукції. 80% нашої упаковки вже придатні для повторного використання, вторинної переробки або компостування. Маємо на меті досягти 100% до 2030 року. У 2025 році ми запускаємо рефіли для догляду за шкірою та розробляємо різні варіанти та формати на майбутнє.
“У нас є спеціальна команда інсайдерів, що складається з найпристрасніших любителів макіяжу”.
Споживачі стають більш критичними до зусиль брендів щодо сталого розвитку. Яким чином Avon гарантує, що ініціативи компанії щодо сталого розвитку не є просто показовими?
Зростаюча увага споживачів до сталого розвитку та соціально свідомих брендів є серйозним викликом і означає, що сталість стала важливим фактором у прийнятті рішень щодо покупки. Споживачі обирають бренди, які віддають перевагу екологічній упаковці, етичній сировині та політиці cruelty-free, що відповідає їхньому стилю життя та переконанням. Ми досягаємо значного прогресу на нашому шляху сталого розвитку – від способу створення продуктів до зменшення впливу на навколишнє середовище. Сталість лежить в основі нашого інноваційного процесу. Ніщо не може бути запущено в Avon без відповідності нашим високим стандартам і цілям компанії. У нас також є цілеспрямована команда, яка зосереджена на портфоліо та вносить необхідні зміни. Вона постійно все відстежуює, працює з постачальниками, будь то сировина чи упаковка, щоб гарантувати те, що ми виконуємо свої обіцянки. Ми впевнені, що вносимо значні позитивні зміни та прозоро відстежуємо й порівнюємо наш прогрес, щоб допомогти клієнтам зробити усвідомлений вибір.
Avon має різноманітну глобальну аудиторію. Як ви забезпечуєте інклюзивність косметичних засобів?
Глобальне бачення Avon полягає в тому, щоб дати жінкам можливість прийняти свою силу та розкрити свій потенціал, щоб створити кращий світ для всіх. Для цього ми використовуємо силу глобальної косметичної спільноти Avon.
Avon – глобальний бренд, який сприяє інклюзивності. У розробці кожного продукту ми враховуємо потреби широкого кола глобальних споживачів: від Бразилії, Великої Британії, Мексики, Філіппін до України – кожен ринок, на якому ми працюємо, має доступ до всесвітньо актуального портфоліо продуктів для місцевих споживачів.
Наші вчені та групи дослідників і розробників гарантують те, що ми маємо продукти, які справді відповідають потребам споживачів у всьому світі. Наприклад, вони проводять глибокий аналіз тону шкіри.
Ми приділяємо увагу відгукам споживачів. Тестуємо наші продукти із широким колом споживачів із різних і різноманітних ринків: із Південної Африки, Великої Британії, Румунії. Також у нас є спеціальна команда інсайдерів, що складається з найпристрасніших любителів макіяжу, з якими ми ділимось і спільно створюємо продукти. Якщо їм не подобається продукт, ми його не запускаємо!
Фото: Avon