Зробити добру справу тепер найпростіше.
Як ви вже знаєте, жовтень – це місяць боротьби із раком молочної залози. Чому важливо проходити щорічну перевірку у мамолога і навіщо багато брендів підтримують цю ініціативу усілякими способами, ми ще розповімо. Сьогодні хочеться поділитись новиною про те, як покупка набору стікерів може врятувати життя не одній жінці.
Компанія Avon, яка вже багато років реалізовує благодійну програму «Разом проти раку грудей» в Україні, цієї осені спільно з Viber створила веселий стікерпак «За добро разом із Avon!», Що складається з 24 мультяшних емоцій і коштує $0,99.
Всі отримані кошти підуть на покупку мобільного мамографа, необхідного для ранньої діагностики раку молочної залози.
Це обладнання допоможе жінкам, які живуть навіть у невеликих містах та селах, своєчасно проходити обстеження та піклуватися про своє здоров’я.
Адже, як відомо, найефективніша профілактика раку молочної залози – це регулярні перевірки у лікаря.
Героїні стікерпаку не лише веселяться, жартують, кличуть на каву, а й шлють слова підтримки та говорять про здоров’я.
Купити стікери можна двома способами:
1. Наведіть свій смартфон на QR-код
2. Дивіться покрокову інструкцію на my.avon.ua/viber
Переходьте за посиланням stickers.viber.com/pages/avon_ua
«Ми віримо, що спільний проект із Viber допоможе по-новому поглянути на проблему, з якою ми, на жаль, стикаємося надто часто, а говоримо про неї – недостатньо. І веселі стікери – це знак, що ми пам’ятаємо про неї, але не боїмося», – каже Каріна Таковенко, генеральний директор Avon в Україні та Грузії.
Погодьтеся, ініціатива крута! Редакція Marie Claire вже користується наклейками. Справді, щоразу відправляючи повідомлення, хоч-не-хоч думаєш, що ти хоч одній жінці, але допомогла. Приєднуйтесь! Давайте робити добрі справи разом!