Флакони виготовлені зі скла з хромованим покриттям, що ретельно підібране для кожного аромату у форматі each eau de parfum:
Ці флакони втілюють квінтесенцію стилю дизайнера: його врівноважену позицію, чітку поставу, впізнавані рукавички без пальців і знаменитий хвостик. Для досягнення такого помітного дизайну знадобилося чимало вдосконалень, завдяки чому флакони стали не просто флаконами для парфумів, а бажаними предметами для колекціонування.
Кожна коробочка, прикрашена голографічним зображенням силуету Карла Лагерфельда, доповнює колір флакону, ще більше відзначаючи спадщину одного з найвпливовіших постатей у світі моди.
Малина і троянда здіймаються в пориві свіжості. Далі білий букет жасмину самбак і туберози розливає своє ніжне мерехтіння, розкриваючи вишукану делікатність фундукового макаруну. Гладкий і кремовий обволікаючий сандал у поєднанні з гаїтянським ветивером зігріває ансамбль, залишаючи на шкірі відбиток витонченої чуттєвості.
“Я хотіла створити аромат, який переосмислив би жасмин, відтінений рожево-золотистими нюансами герані, з розкішними, сучасними відблисками. В базі округлість кремового сандалу ідеально поєднується з м’якими пелюстками жасмину”. – розповідає творчиня аромату, парфумерка Марі Саламань.
Боби тонка, ключовий інгредієнт композиції, розкриваються тут у всій своїй повноті, показуючи солонувату грань з гурманськими акцентами. Глибина кокосової деревини «тримає ноту» без запинки, дещо пом’якшена сандаловим кремом. А верхні свіжі ноти у вигляді есенції шавлії, свіжого мадагаскарського імбиру, листя мандарина та абсолюту апельсинового цвіту дарують цьому переосмисленому фужерному аромату стійкий шлейф.
“Ми створили ці парфуми, тому що хотіли дослідити боби тонка від початку до кінця і створити інноваційну, фірмову чоловічу ноту. Ми зробили це за допомогою чітких поєднань, які передають певну впевненість і надзвичайну насиченість” – поділилися творці аромату Емілі Копперманн та П’єр Герос.
Читайте також: COLLISTAR ПРЕДСТАВИВ НОВІ МАСКИ ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ ATTIVI PURI З МИТТЄВИМ ЕФЕКТОМ