Клаудія Шиффер стала обличчям нової рекламної кампанії Rhode
Схоже, у бренду Гейлі Бібер Rhode з’явилося друге знамените обличчя: Клаудія Шиффер. Супермодель знялася у кампейні нового продукту компанії — насиченого зволожувального бальзаму Burrier Butter. Маючи за плечима понад 1000 обкладинок журналів, Шиффер є іконою моди з 1990-х років. А у свої 54 роки вона має приголомшливий вигляд.
Щодо нового продукту, Rhode (і Бібер) обіцяють, що використання Burrier Butter зробить шкіру обличчя зволоженою, пружною. А ще — допоможе позбутися мілких зморшок та тьмяності. До того ж, бальзам можна наносити не лише на обличчя, а й на все тіло.
У складі — дієві комплекси гіалуронової й поліглутамінової кислоти, церамід NP та олія мурумуру. Все це працює над зміцненням шкірного бар’єру і створенням здорової шкіри, до якої ми прагнемо.
Крім того, продукт пройшов серитифікацію Національної Асоціації Екземи в США. Це означає, що якщо ваша шкіра схильна до висипів та запалень, його можна сміливо використовувати.
«Для мене дуже важливо, щоб люди, які мають акне чи розацеа могли безпечно використовуввати наш засіб», — зазначає Гейлі.
Купити крем можна буде на сайті бренду з 28 жовтня 2024 року. Коштуватиме він $22 за travel-формат, і $38 — за більший слоїк.
Нагадаємо, Rhode був створений Гейлі Бібер у 2022 році. Назва бренду походить від її другого імені — Rhode. Виходячи із власного досвіду та пристрасті до догляду за шкірою, Гейлі створила бренд, який відображає її особистий підхід до краси: мінімалізм, ефективність та використання високоякісних інгредієнтів. Наразі Rhode добре відомий завдяки своїм трендовим продуктам: бальзамам для губ та чохлами для смартфонів Lip Case.
Автор: Євгенія Власенко
Фото: Rhode
Читайте також: Кріс Гемсворт — нове обличчя аромату Boss Absolu