Розповідаємо, з кого все почалося і що це все означає
Нарешті бренди звернули увагу на український селебрітіз! Все почалося з Маші Єфросініною, яку бренд Avon вибрав посланницею. Тепер вона представляє нову лінію Avon True, гасло якої – “It`s time to be true”.
Ось як представники бренду пояснили свій вибір:
Лінійка косметики, яку представляє Маша, створена для того, щоб не міняти жінку, не робити її зовнішність іншою. Це догляд, який наголошує на природній красі
Потім на початку 2017 року бренд Maybelline New York представив нове обличчя. Учасниця групи «Час та Скло» Надя Дорофєєва стала першою в Україні It-girl бренду Maybelline та загалом першою українкою-послом бренду. Яскрава, стильна та енергійна, вона ідеально підійшла на цю роль.
Слідом за Maybelline нову особу бренду в Україні представив Garnier. Нею стала Тіна Кароль – світла, природна та неймовірно красива дівчина, яка поєднує у собі природну красу. Перший продукт, який презентувала співачка – фарба для волосся.
Шведський косметичний бренд Oriflame оголосив, що їхньою новою посланницею в Україні стала Джамала! На думку, саме вона є втіленням слогана «краса, як спосіб життя». Символічно, що співачка, яка здобула перемогу на Євробаченні-2016 у Швеції, стала обличчям шведського бренду.
І нарешті, бренд Philips вибрав beauty-амбасадором лінійки фотоепіляторів Philips Lumea в Україні Дар’ю Астаф’єву!
Ми вважаємо, що це фантистично круті новини, які говорять лише про одне – українська краса нарешті помічена та гідно оцінена.
Фото: прес-служба брендів, instagram.com/jamalajaaa