“Кольорові” новинки від американського бренду Circadia презентовано Україні
Днями у популярному київському ресторані “ПРАГА” пройшло вже четверте свято краси та натхнення - Circadia Day. Там презентували літні новинки від американського бренду космецевтики Circadia.
У неформальній та приємній робочій атмосфері пройшла презентація двох нових продуктів бренду — маски для оптимізації циркадних ритмів з екстрактом малахіту Circadian Time Balancing Mask та очищувальної маски на основі вугілля та молочної кислоти Charcoal Milk Clarifying Mask.
Про нові продукти та їхні властивості детально розповіла методист компанії BMED, лікар-дерматовенеролог Аліса Онопко.
“Нові маски — це ідеальний циркадний догляд за шкірою. Компоненти в цих масках підвищують функціонування важливих процесів у шкірі, насичують її, зволожують та відновлюють, роблять гарний детокс та освітлення. Ефект помітно дуже швидко!» — каже Аліса Онопко.
Звісно, жодна презентація на Circadia Day не проходить без демонстрації. Тому кожен з гостей зміг особисто ознайомитися з дією нових продуктів на власну шкіру.
Крім цього, всі гості івенту отримали подарунки — міні-версії бестселерів від Circadia. Серед усіх запрошених також розіграли 2 два повноцінних зразки новинок під час лотереї.
Високу ноту Circadia Day підтримав психолог та психотерапевт Олег Следь. Він доволі широко та цікаво розповів про те, як психологічний стан людини впливає на здоров’я та вигляд шкіри. Здавалося би на перший погляд, що це не має значення. Але насправді все в організмі пов’язано, у тому числі — фізичний та психологічний стани.
Про плани компанії BMED, майбутні розкішні новинки сезону бренду Circadia, цікаві пропозиції та можливості співпраці присутнім розповіла керівник відділу продажів Альона Єрхова.
“Звісно, це не останні новинки — у нас ще є чим вас здивувати. Тож будемо разом крокувати світом краси. Про все нове, цікаве та корисне для вашого бізнесу ви дізнаєтеся першими!” — запевнила Альона Єрхова.
Захід організувала компанія BMED — офіційний дистриб’ютор Circadia в Україні та 27 країнах Європи та Центральної Азії. На подію завітали 25 ТОП партнерів бренду в регіоні, а також представники б’юті-видань та блогери.
Вже традиційно ресторан “ПРАГА” потішив гостей смачними закусками й ігристим та подарував можливість розслабитись у затишній атмосфері зони відпочинку.
Варто зазначити, що це не перший Circadia Day з початку повномасштабного вторгнення рф на територію України. З кожним разом захід проходить все більш затишно та мирно — звісно, дякуючи ЗСУ та силам ППО.
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СВІДОМИЙ БРЕНД КОСМЕТИКИ TO BE