Британський візажист Ліза Елдрідж починала з того, що завела відеоканал на Youtube, де розміщувала майстер-класи з макіяжу та давала дівчатам б’юті-поради. Сьогодні на нього підписано більше одного мільйона користувачів, а марка Lanc?me запропонувала Лізі співпрацю.
На посаді креативного директора бренду Lanc?me Ліза Елдрідж розроблятиме нові продукти. Крім того, вона створить спеціальні навчальні програми, щоб навчити жінок любити себе.
«Ліза і Lanc?me поділяють одні й самі цінності. Нас поєднує бажання дати жінкам ключ до чуттєвішої краси, а не тільки до тієї, що лежить на поверхні. Стиль краси, який віддаляється від чисто матеріалістичного бачення жіночності і наближається до того, що більше ґрунтується на бажаності та впливовості», – коментує призначення Лізи генеральний директор Lanc?me International Франсуаза Леманн.
Нагадаємо, Елдрідж вже має досвід співпраці із відомими брендами. Так, візажист створювала бьюті-образи для показів та рекламних кампаній Prada, Chloe та Donna Karan.