Відомі косметичні бренди підготували вам дозу естетичного задоволення.
Новий сезон приносить із собою цікаві рекламні кампанії та несподівані колаборації. Бьюті-індустрія намагається йти в ногу зі своєю «колегою» — модною індустрією — і тішить споживачів не лише новою продукцією, а й гарною рекламою. Ми зібрали найкращі кампейни бьюті-брендів, які варті вашої уваги і які, можливо, ви ще не бачили. Давайте разом поринемо у світ прекрасного!
Бренд не змінює своїх традицій і для презентації оновленого блиску для губ Dior Addict lip tattoo вибрала незмінну модель Беллу Хадід. Вона продемонструвала на власному прикладі стійкість блиску, чотири ягідні кольори та літній настрій, який транслює бренд.
Марго Роббі була оголошено новим послом ароматів Chanel і стала обличчям парфумерної колекції бренду, включаючи культовий аромат №5. засумнівалися в тому, що акторка «на п’ять» подолає своє завдання.
Аргентинську модель Міка Арганараз було оголошено першим глобальним послом краси бьюті-бренду. У цій рекламній кампанії Міка демонструє культовий червоний відтінок Louboutin на губах і нігтях, і легко поєднує в собі елегантність та індивідуальність, які відповідають філософії бренду.
«Вирости або йди додому» — це девіз проповідує акторка Джекі Круз у новій рекламній кампанії туші для вій бренду Kat Von D. Джекі Круз грала в серіалі Orange Is The New Black, а в б’юті-кампейні її шикарні риси обличчя підкреслені не лише новим вегетаріаном. тушшю, а й яскраво-червоною помадою від cruelty-free бренду.
Читайте також: 14-РІЧНЯ ДОЧКА МОНІКИ БЕЛЛУЧІ І ВЕНСАНА КАССЕЛЯ ЗНЯЛАСЯ В КАМПЕЙНІ DOLCE&GABBANA
Яра Шахаді стала новим послом Bobbi Brown – бренду, який довгий час був одним із її фаворитів завдяки широкому асортименту відтінків тональної основи. Але модель та активістка стала не просто обличчям відомої марки. У рамках кампанії #PrettyPowerful вона підтримує благодійні організації. «Істинна краса полягає не у фізичних характеристиках, а в тому, щоб бути самим собою, і це може змінитися будь-якої миті дня, — каже Шахаді. — Потрібно знайти те, що робить тебе щасливим, і для мене це коли мої брови покладені, а губи зволожені».
Marc Jacobs Beauty оголосив Ірину Шейк новою особою бренду на період 2019 року. Російська модель постала в кадрі з фіолетовим макіяж і хитромудрим капелюхом в тон. Це не вперше, коли Ірина знімається в кампейнах бренду, але такого яскравого образу в рамках Marc Jacobs Beauty вона ще не мала.
Читайте також: WELCOME SPRING: КРАЩІ ВЕСНІ МОДНІ КАМПЕЙНИ ЦЬОГО РОКУ, ЯКІ ВИ МОГЛИ ПРОПУСТИТИ
Джеймі Дорнан та голландська модель Біргіт Кос стали представниками нових ароматів Huggo Boss для нього та для неї. Креативний директор запропонував зняти хвилинний ролик із історією, в якій аромат відіграв головну роль.