Мультибрендовий магазин косметики та парфумерії Lullaby: від онлайн-сторінки до власного офлайн-стору
Тисячі задоволених клієнтів, продукти світових брендів в асортименті та експертні консультанти з дипломами косметологів – усе це про магазин косметики Lullaby.
Beauty-магазин, заснований у 2019 році, уже за 4 роки переріс у масштабний бізнес, що не планує зупинятися. Тут представлено більш як 65 світових брендів доглядової та декоративної косметики, які вже зовсім скоро доповняться парфумерією. Саме Lullaby є ексклюзивними ритейлерами продукції Anastasia Beverly Hills, Leonor Greyl, Margaret Dabbs в Україні.
Основною метою магазину було створити місце, у якому людина зможе не просто придбати якісний догляд, а обрати ті засоби, які підходять саме їй. Тому у Lullaby працюють професійні косметологи, що консультують клієнтів у direct відповідно до їхнього запиту.
Важливою частиною роботи Lullaby сьогодні є донати та допомога для наших військових.
«Ми не повинні звикати до війни. Ми обіцяли, що будемо працювати і будемо допомагати. Тому не відкриваємо ніяких зборів коштів. Усе купуємо виключно з нашого бюджету, дякуючи замовленням наших клієнтів», – каже засновниця магазину Катерина.
За час повномасштабного вторгнення від Lullaby відправлялася продукція евакуйованим жінкам. Із коштів бренду був закритий збір на допомогу дітям. А також відправлено на фронт ліки, одяг, їжу, квадрокоптери та два автомобіля.
Новий 2024 рік стане для Lullaby не просто роком розвитку, а часом масштабних змін. Уже в лютому планується відкриття першого офлайн-магазину в Києві, у ТРЦ Гулівер. Це буде особливий beauty-простір нового формату. Місце, в якому будуть зібрані бестселери світових брендів. Звісно, з професійними консультантами.
Lullaby зараз – це експерти в beauty сфері України та приклад того, як український бізнес може розвиватися з шаленою швидкістю, не дивлячись ні на що.