Спецпроекты now:

Natura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технологіїNatura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технологіїNatura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технологіїNatura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технологіїNatura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технології
Natura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технології
Красота

Natura Bissé — сімейний бренд про красу, турботу та ексклюзивні технології

Natura Bissé - це бренд, визнаний в усьому світі як лідер у галузі інновацій по догляду за шкірою. Про основні принципи, інновації та особливості бренду розповідає Marie Claire.

 

Косметичний бренд Natura Bissé був створений у далекому 1979 році іспанською сім’єю Фізас, яка керує компанією вже два покоління. Всі ці роки бренд розробляв косметику для різних потреб шкіри, користуючись знаннями косметологів та інших професіоналів в догляді за шкірою. Вони були вимогливі як до ефективності продукту, так і до ексклюзивності й концентрації активних інгредієнтів.

 

 

Тому Natura Bissé — це приголомшливий обсяг фактичної інформації та досвіду. Знання в області дерматології дозволили засобам бренду не тільки конкурувати з найексклюзивнішими брендами, але і завоювати серця найвимогливіших б’ютіголіків.

Косметичний бренд Natura Bissé представлений у 35 країнах світу, має філії в Іспанії, США, Мексиці, Великобританії та Об’єднаних Арабських Еміратах. Переваги бренду на міжнародній арені оцінив і Forbes, назвавши його «офіційним брендом по догляду за шкірою». Крім того, компанія була відзначена нагородою «Best World Spa Brand» на World Spa Awards 2018 року.

 

 

Один з головних і ключових принципів бренду — пам’ятати, що у кожної людини унікальна шкіра. Саме тому бренд поєднує провідні технології та майстерність, що можуть задовільнити найрізноманітніші бажання клієнтів.

 

 

Місія компанії полягає в тому, щоб розробляти дієві продукти по догляду за шкірою, а також косметичні процедури з використанням авангардних технологій і надзвичайно високої концентрації високоякісних інгредієнтів.

 

Завдяки захопленості компанії дослідженнями, розробками та інноваціями, Natura Bissé прийшла до створення унікальних лінійок, заснованих на використанні найвищих концентрацій високоефективних інгредієнтів. Саме так були створені справді інноваційні лінії GLYCOLINE, ESSENTIAL SHOCK INTENSE, C + C VITAMIN і OXYGEN.

 

 

Флагманськими лініями компанії є легендарна DIAMOND COLLECTION (цілісний антивіковий догляд), а також інноваційна лінійка NB · CEUTICAL (гіпоалергенна косметика, створена спеціально для чутливої ​​та реактивної шкіри). До знакових колекційі також відноситься DIAMOND COCOON — лінія, яка задовольняє потреби шкіри людини, яка веде сучасний стиль життя у забрудненому мегаполісі. Засоби лінійки звільняють шкіру від токсинів, недоліків та забруднень, відновлює її після негативного впливу навколишнього середовища. 

 

 

Для створення лінійок компанія об’єднує всі знання й відкриття в області косметології, передові технології, нові текстури та високі концентрації інгредієнтів. Всі вони формують знакові риси й престиж косметичного бренду Natura Bissé.

Разом з тим, Natura Bissé вкладає кошти в «Ricardo Fisas Natura Bissé Foundation», організацію, місія якої полягає в тому, щоб допомагати людям за допомогою двох проєктів: програми онко-естетики (the Oncology Aesthetics Program) і програми «Різниця» (Project Difference).

 

 

Косметичний бренд розуміє, наскільки важливий для жінок, які зіткнулися з онкологією, догляд не лише за своєю зовнішністю, а й за своїм ментальним здоров’ям. Програма онко-естетики надає безкоштовні консультації, які сприяють відновленню самооцінки.

 

 

Відзначимо, що програма вже провела 6 684 безкоштовних процедур, організованих волонтерами в 15 медичних установах Іспанії. 550 косметологів пройшли навчання в Іспанії, 391 — в Мексиці, плануються також тренінги в США і Великобританії.

Що стосується програми «Різниця» («Project Difference»), вона спрямована на підтримку дітей зі зниженою здатністю до навчання, а саме з дислексію, синдромом гіперактивності, для малюків з дефіцитом уваги та дискалькулією. Косметичний бренд Natura Bissé допомагає цим дітям, надаючи спеціальну підготовку вчителям і шкільному персоналу. Всього, починаючи з 2014 року, Project Difference надав підтримку 12 школам і 300 вчителям, тим самим допомігши приблизно 4 тисячам учнів.

 

 

Турбота про красу і здоров’я, особлива увага на ексклюзивні передові технології й рецептури, активна соціальна позиція — все це формує унікальний код престижного косметичного бренду Natura Bissé. 

 

 

Натура Бісе. На правах реклами. Парфумерно-косметична продукція. ТОВ «Егзагон». Тел.: (044) 33-77-000, www.hexagone.ua