Неупереджений погляд: MC Brand Influencers — новий проект для тестування кращих брендів

Чи не кожна жінка бажає стати більш довершеною версією самої себе. Перелік бажаних “покращень” можна продовжувати до нескінченності. Проте, разом із мрією докласти зусиль, аби представити себе з нового ракурсу і в більш яскравому світлі, приходить розуміння, що існує забагато місць, де можна шукати ключі до бажаних змін.

Бренд Marie Claire завжди вирізнявся з-поміж інших джерел знань завдяки своєму доступу до думок та власних спостережень професіоналів світу краси, моди, культури та здоров’я. Проте, у XXI столітті варто дослухатися не лише до гучних імен та пафосних виголошень, але й до звичайних споживачів, які кожного дня на власному досвіді, з’ясовують, які саме засоби та товари варті популяризації.

 

Marie Claire запустив власне незалежне тестування із найпопулярнішими та найвідомішими брендами індустрії краси. В тандемі зі своїми читачками ми почали тестувати українські та закордонні торговельні марки, та з’ясовувати усі плюси та мінуси засобів, назви яких вже зараз знаходяться у всіх на вустах. Головні герої нового сервісу MC Brand Influencers – це прихильниці нашого видання, які цікавляться новими трендами та знають все про стиль, красу та догляд за собою.

Першим героєм нашого дослідження став бренд із гучним ім’ям, яке знають прихильниці beauty-індустрії по всьому світові. 89 років досвіду французького бренду Vichy стали запорукою ефективного бізнесу та отримання мільйонів прихильниць, які користуються їх дермокосметикою. Компанія позиціонує себе не лише в індустрії краси, але й фармацевтики, адже придбати засоби бренду можна лише в аптеках чи на сайтах партнерах.Тож, героїням нашого нового сервісу MC Brand Influencers було запропоновано протестувати продукти із трьох лінійок бренду для вирішення різних проблем, та виголосити свій незалежний та заснований на практичних спостереженнях вердикт.

Читай также: Запальний WOW-мікс від 4 українських музикантів та glo™

Перша лінійка продуктів бренду Vichy для тестування Mineral 89 – це інноваційна лінія, засоби якої містять 89% термальної води та гіалуронову кислоту природного походження. Продукти лінійки Mineral 89 гарантують максимальне зволоження, покращують пружність та зміцнюють захисний бар’єр шкіри, щоб захистити її не тільки від агресивних факторів навколишнього середовища та забруднення, але й від вільних радикалів.

Власниці жирного типу шкіри тестували лінійку Normaderm Phytosolution. Регулярне використання продуктів з цієї серії допоможе зменшити висипання, нівелювати жирний блиск та скоригувати недоліки шкіри.

 

Інші учасниці тестували лінійку Liftactiv Specialist – найкраща підтримка для шкіри, що страждає від дефіциту природного колагену. Продукти серії Liftactiv Specialist – це комплексний підхід у боротьбі зі старінням: вони зменшують видимість зморшок, покращують еластичність та пружність шкіри, роблять її гладенькою та опроміненою.

Читай также: У павутині почуттів: Ювелірний бренд CDD Jewelry презентує свою першу колекцію WEB

Фотограф та засновниця Ooh my pretty Юлія Нейкович

“Ось і закінчилося тестування засобів догляду для шкіри від Vichy. Можливо, ви не прочитаєте моїх попередніх відгуків, тому повторюся, що до антивікової косметики ставилася насторожено і з деякою недовірою. Також я вважала, що така косметика дуже важка для шкіри, через щільні і насичені текстури. Але я помилялася. Особливо у відношенні до ампул з антивіковим концентратом для догляду за шкірою Liftactiv. Я вперше відмітила стільки плюсів і побачила заявлений Vichy результат. В шкіри вирівнявся тон, зменшилися мої завжди розширені пори, шкіра обличчя стала більш осяяна, однорідна, зволожена і наповнена. Я дуже рекомендую саме ці ампули з концентратом — це справжній концентрат молодості для шкіри. Люблю!”, — фотограф та засновниця Ooh my pretty Юлія Нейкович.

 

 

Вeauty-редактор та модель Дар’я Новосядла

«Протягом 2-ох тижнів я використовувала ці 2 засобі (Normaderm Phytosolution) в тандемі двічі на день: вранці та ввечері і я побачила чудові результати на своєму обличчі. Шкіра стала дійсно сяюча і зволожена, а головне — в мене зник жирний блиск, який був до цього завжди! Я безмежно цьому рада! Флюїд підійшов мені ідеально, а от умивання — для моєї шкіри потрібне інтенсивніше, можливо зі скрабуючим ефектом. Я із задоволенням продовжую користуватись двома продуктами і, напевно, придбаю після закінчення ще. Дуже задоволена поки що таким результатом!», — beauty-редактор та модель Дар’я Новосядла.

З рештою результатів та коментарів можна ознайомитися на офіційній сторінці незалежного тестування MC Brand Influencers. Пропонуємо дізнатися, аби обирати лише ті засоби для догляду за шкірою, які отримують не лише офіційні нагороди, але й позитивну критику від жінок, які користуються дермокосметикою кожного дня.

В ході тестування було виявлено наступні результати:

  • 100 % експертів довіряють косметиці бренду «Vichy» після закінчення тестування*
  • 100 % експертів готові рекомендувати косметику бренду «Vichy» своїм друзям, знайомим та родичам*
  • 100% експертів підтвердили, що будуть купувати косметику бренду «Vichy» після тестування*

* Кількість анкет — 27 

Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Загрузка...
Статьи по теме
Читайте также