
Ніколь Кідман – нова амбасадорка Clé de Peau Beauté
Оскароносна акторка стала обляччям косметичного бренду
Clé de Peau Beauté оголосила про співпрацю з Ніколь Кідман. Акторка представлятиме косметичний бренд в усьому світі.

Ніколь Кідман
Clé de Peau Beauté призначили Ніколь Кідман новою глобальною амбасадоркою бренду. Акторку обрали за “потужну присутність як на екрані, так і за його межами”, а також за підтримку жіночих ініціатив. У бренді стверджують, що це призначення – знакова подія в їхній історії:
“Ми надзвичайно раді вітати Ніколь у родині Clé de Peau Beauté. Ми віримо, що сяйво – це не лише зовнішність, а внутрішня сила, що надихає на позитивні зміни. Історія Ніколь є втіленням цього переконання. Вона доводить, що пристрасть і цілеспрямованість здатні пробуджувати сяйво, яке надихає інших”.
Ніколь Кідман також радіє новому партненрству:
“Я у захваті від приєднання до родини Clé de Peau Beauté. Мене надихає прагнення бренду вшановувати унікальну красу кожної людини в усіх аспектах життя. Я з нетерпінням чекаю на спільні проєкти, які ми зможемо створити”.
Ніколь Кідман
Кар’єра Кідман здобула всесвітнє визнання. У Clé de Peau Beauté вважають, що вона відображає ДНК бренду. Це інтелігентність, витонченість і безкомпромісність. У кожній своїй ролі акторка переосмислює усталені уявлення, ламає стереотипи та доводить свою відданість справі, що триває вже понад 40 років. Сміливий вибір ролей підкреслює її прагнення поєднувати мистецтво з глибоким змістом.
Також Ніколь Кідман є послом доброї волі UN Women. Вона виступає за розширення прав і можливостей жінок та дівчат через освіту, економічні можливості та боротьбу з гендерно зумовленим насильством.
Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté – люксовий косметичний бренд компанії Shiseido Co., Ltd. Він був заснований у 1982 році як символ елегантності та науки. Назва перекладається як “ключ до краси шкіри”. Бренд використовує передові технології та інгредієнти. А у його концепції також лежить ідея про те, що справжнє сяйво походить зсередини та народжується з добрих намірів і позитивних вчинків.
Бренд представлений у 26 країнах і регіонах світу. Він широко підтримує жінок і дівчат через різні ініціативи, зокрема Power of Radiance Awards, а також завдяки глобальному партнерству з ЮНІСЕФ.
Фото: Clé de Peau Beauté
Більше від
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація
- Подарунки, що говорять без слів: святкова добірка подарунків від Mary Kay