
Brocard представив оновлений концепт
Лаконічний інтер’єр у чорно-білих тонах, яскраве світло та корнери брендів класу luxury. Це новий формат оновленого магазину BROCARD в київському торговому центрі Arena City.
Родзинка магазину — камерна нішева зала з багатою колекцією творів кращих парфумерних будинків. У ньому можна познайомитися з бутіковою лінією ексклюзивних ароматів Guerlain L’ART&LA MATIERE та колекцією кутюрних ароматів Givenchy L’Atelier, а незабаром тут з’явиться декоративна косметика від Tom Ford.
У другому залі магазину з’явилися професійні зони парфумерії та косметики. Понад те, підхід до презентації брендів кардинально змінився. Продукція CHANEL, Dior, Lancôme, La Prairie, La Mer, Clarins, Collistar, Yves Saint Laurent, Guerlain, Givenchy, Estée Lauder, La Colline, Shiseido, Penhaligon’s розміщена в окремих персоналізованих корнерах.
Більше від
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я
- Beauty-новинки: антивікова косметика, святкові аромати та музична колаборація
- Подарунки, що говорять без слів: святкова добірка подарунків від Mary Kay