UA
RU

Paco Rabanne стає Rabanne і запускає makeup-лінійку

Французький Модний дім Paco Rabanne проводить ребрендинг. Відтепер бренд називатиметься Rabanne. Також тут планують розширити асортимент і додати декоративну косметику.

Paco Rabanne стає Rabanne і запускає makeup-лінійку

Модний дім Paco Rabanne розширює асортимент, щоб завоювати нових прихильників. Але спочатку тут вирішили провести ребрендинг:

«Наближаючись до свого 60-річного ювілею, Paco Rabanne стає Rabanne. Зміна назви — це поворотний момент. Таким чином ми відзначаємо декаду зростання. А також формуємо нове майбутнє, де поєднаємо моду і красу». 

Продажі бренда зростають. Це головна заслуга нового креативного директора. Жульєн Доссена зібрав всі ключові коди Пако Рабана і зробив їх більш сучасними. Також він співпрацює із зірками, що робить бренд ще більш популярним. Останній приклад співпраці — вбрання для світового туру Бейонсе Renaissance

Paco Rabanne стає Rabanne і запускає makeup-лінійку

Декоративною косметикою Rabanne займеться Діана Кендал, яка успішно запустила макіяж Zara Beauty. Rabanne розділяють свою makeup-лінійку на чотири категорії. В категорії Nudes будуть представлені тональні основи, тут буде 30 продуктів. В категорії Eyephoria — косметика для очей, сюди увідуть 29 продуктів. Категорія Rouge Rabanne складатиметься із 21 помади. А до категорії Arts Factory потраплять 10 незвичних засобів, натхненних артистизмом. Творці обіцяють цікаві текстури і стильне пакування. Користуватися продуктами буде дуже просто: їх можна наносити пальцями. 

На сайті макіяж має з’явитися наприкінці серпня. В магазинах — у вересні-жовтні. Ціни мають бути від 20 до 40 доларів. Після запуску декоративної лінійки Rabanne планує додати до категорії Beauty засоби догляду за шкірою.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Rabanne

Читайте також: АКТОР ЧАРЛІ ГІТОН — ОБЛИЧЧЯ НОВОГО АРОМАТУ PACO RABANNE

 

Статьи по теме